Argh! Jeg skulle lige til at booke og koden virkede i går Hvis der er en venlig sjæl der vil poste koden eller sendte en personlig besked med den så ville jeg sætte ufatteligt meget pris på det
Grrrrr. SÅ irriterende at folk deler det på alle mulige facebook sider og sas grupper. Håber den nye kode kommer til os IF'ere, der truly fortjener det
Hvem får egentlig disse Friends & Family kampagne-koder? Er det ansatte? EBP? EBD? Hilsen fra en EBG medlem der snart bliver EBD (igen)
Jeg har heller ikke fået noget tilbud som EBD. Fra EBD service har jeg fået at vide, VIP tilbud sendes ud til medlemmerne efter bestemte kriterier, men de ved ikke hvad det er. De har heller ikke koden. Det er måske et emne, som kan tages op i et forum med SAS ved lejlighed?
Well - NoN var klar og vi havde priserne fra SAS.... Så det er nok mere at de har opgraderet hjemmesiden i DK og SE med en ny gang design som har fået priserne til at drille på NoN - sikkert også på FF - med mindre det bare er en test på hvor mange der logger ind...
Er det nu vi bare må sande, at kampagnen har forladt stationen og nogle af os blev tilbage på perronen?