Kan du sende mig en besked - eller en e-mail? Jeg kan nemlig ikke skrive til dig. Ved ikke helt, om det skyldes browser, cookies eller andre fejl. Min e-mail: henry(a)draas.dk - skift (a) ud med @
Har lige booket en SFO tur i sep til lidt over 7200,00 på plus begge veje, en helt ok pris som flugter tidligere F&F kampagner. Har en voucher som tikkede ind i går på omkring 13K som jeg ikke kunne bruge da der skal gå min 48 timer først. Men den udløber jo først til næste år så dene r jeg ikke nervøs ved ikke at skulle få brugt. Så er rejsekalenderen også ved at være fyldt op igen, kan dog lige knibes en tur ind i august hvis der popper noget op.
Det var vel også oppe over - og god timing ift. at kunne købe lidt ind til sensommer/efterår. Hvis nogen skulle have lyst og mulighed for at sende lidt info i en pb vil jeg være taknemmelig
Hvorledes mon flg skal tolkes under restriktioner : "Kan ombookes indenfor samme priskategori". Mener man F&F priskategorien ? Man kan vel kun booke denne priskategori F&F indtil 14juni eller misforstår jeg terminologien ?
Lidt over 10% på Plus saver billetter. Desværre tilbyder de ikke F&F på Plus Pro. Køber kun fuld refunderbare billetter i denne periode
Koden er ofte nem at finde ved at kigge på de forskellige SAS ansattes Facebook profiler. Her er et eksempel på den norske pressechefs åbne profil: Så godt at være ven med dem
Men lige nu kan alle billetter vel ændres til en voucher indtil 72 timer før afgang? Dermed bliver billetten vel fuldt refunderbar?
Har Du erfaring med upgrades på F&F fra Plus til Biz? Jeg overvejer at chance den lidt og købt en retur til Miami i oktober og så købe upgrade til biz, da jeg ikke tror de kører med full load indenfor de første uger af genstart af ruten.
Jeg har flere gange fået opgraderet Plus billetter købt på F&F til Business. De tæller som alle andre og med EBG/EBD status går det også at komme lidt foran på upgrade auktionen. Dertil er jeg helt enig i at der må være plads på Business på en nystartet rute og det kommer før point opgraderinger. Men det er altid en chance at tage