Jeg kan desværre ikke sende PB (måske et problem med opsætning / browser / cookies). Send en besked til mig og jeg svarer
Er der nogen der har fundet noget interessant? Givet de mange restriktioner pt, så forstår jeg ikke hvorfor ikke SAS har udvidet rejseperioden væsentligt for at få nogle penge i kassen. Indtil 31/5 til USA og 30/6 i Europa synes jeg ikke er superattraktivt.
Helt enig, jeg tror ikke på en markant ændring i rejserestriktioner hverken her eller i Europa før på den anden side af sommer når tilstrækkelig mange er blevet vaccineret.
Vi har en villa i Kroatien i uge 19 som blev rykket fra sidste år, men som den eneste afgang i denne måned koster afgang 8/5 1700kr i forhold til de 500kr. Så desværre intet brugbart for mig.
Det ser ikke ud til, at man kan anvende en voucher som betaling af F&F billetter, eller er det bare mig, der ikke kan finde dèt punkt i reglerne.
Jeg kan desværre ikke sende en besked (måske et problem med opsætning / browser / cookies). Send en besked til mig og jeg svarer på den
Jeg kan desværre ikke sende en besked (måske et problem med opsætning / browser / cookies). Send en besked til mig og jeg svarer på den. Det kan jeg nemlig godt.
Var det ikke meningen at deltagere i aktionærprogrammet også skulle kunne købe F&F billetter? Jeg har ikke modtaget mailen. Jeg har de 4.000 stk aktier som minimum
Først fra 2021. Er i samme båd, (ny aktionær) og tænkte det samme, så jeg fandt frem til det: https://www.sasgroup.net/investor-relations/shareholder-program/ "If you are an individual shareholder of at least 4 000 shares by November 30 and sign up for the SAS shareholder program, you will be able to take part in coming year's travel benefits." "To be eligible to receive the benefits in 2021 you must have owned the shares on 30 November 2020. And you must own shares as a private individual, placed in a custody account or ISK account."