I e-mail, hvor tilbuddet præsenteres står: In the unlikely event that your trip is canceled, you can choose to postpone by ordering a SAS Travel Voucher. Men hvad er realiteten i denne sætning: At man ikke kan få pengene tilbagebetalt, hvis SAS aflyser? At man skal bestille en ny billet (til den pris, der gælder på dét tidspunkt), når SAS aflyser? Hvad tænker I?
Det er vel det SAS ønsker du skal gøre, men i realiteten er denne billet vel under samme vilkår rent billetmæssig som alle andre. Så de samme regler gælder i min verden.
Læg mærke til den store forskel på GO priser-oplysningerne og Plus prisoplysninger: GO : Kan ombookes mod gebyr + evtl prisdiff. PLUS : Kan ombookes + en evtl prisdiff. Hvis man vitterlig kan ombooke Plus uden gebyr, skal man vist lige huske at tage print.
Modtager meget gerne kode tak. Hører også gerne hvad folk har fundet af attraktive priser for mig som ikke leder efter noget specifikt er det fedt med inspiration.
Tak til @Bekgaard. Jeg fik booket nogle billetter mellem GVA og CPH, så jeg kan komme hjem til familien i efteråret og over jul/nytår. Jeg gav 1150 kr. retur inkl. baggage i efteråret, hvilket var ~500 kr. billigere SAS Ung og endda billigere end EasyJet. I julen valgte jeg at købe Plus-billetter, hvilket vil blive min første gang på de finere rækker Jeg måtte give mindre end 2000 kr. retur for Plus, hvilket kun var ~750 kr. mere end Go. Hvis lounges ellers er åbne til den tid, så synes jeg det var en meget fin pris.