Plejer forårets F&F ikke først at ligge i april? Og sidste år først i maj, muligvis grundet pilotstrejken.
Jo, men det blev der jo rykket rundt på sidste år hvor SAS ud af det blå pludselig kom med en omgang F&F ultimo sep.
https://finans.dk/erhverv/ECE119797...ger-og-indfoerer-ansaettelsesstop/?ctxref=ext "I en pressemeddelselse oplyser SAS, at man vil skære i administration og personaleudgifter, indføre ansættelsesstop og udsætte »ikke-kritiske projekter, markedsføring og salgsfremmende kampagner.«" Nå, der røg det håb om en F&F kampagne
Fair nok, hvis man lige skruer ned for kampagner og FF priser på Kina og Milano.... Men Norwegian har jo lige kørt udsalg, så mon ikke SAS har behov for at følge markedets prisudviklingen?
Så har SAS startet F&F kampagne. Nogen der skal benytte sig af denne? Jeg har I hvert fald ikke nogen planer om det.
Jeg har ikke modtaget noget, men okay, det er vidst heller ikke så vigtigt denne gang ... med mindre de pludselig har gode tilbud på Business, men det regner jeg ikke med
Jeg har faktisk ikke tjekket. Selv har jeg ikke modtaget en mail, som Diamant, som vi plejer. Men mon ikke den kommer snart. Jeg har det fra SAS ansatte - eller rettere tidligere ansatte, som stadig modtager mails, hvis de er på orlov.
Det ser ud til at der er noget god mulighed for skituren til en god pris - hvis man "tør" satse på dette denne vintersæson.