Den fejler for mig, når jeg skal til at bestille. Både i Chrome og Edge - måske der er lidt pres på lige nu?
Tak for tip. Det prøvede jeg faktisk også efter samråd med den flinke telefonsupport, men det hjalp ikke en døjt, nu blev fejlbeskeden ændret til "Ring til os, så hjælper vi dig"... og de gjorde de også
Hvis der er nogle der kan hjælpe med password og link, i PM'eren. Så er der rare tanker herfra. Og yes, har spottet at jeg kan finde linket ved at google søge. Men det giver mig ikke PW.
Tænkte på at vente, men bookede en tur i går (CPH-LAX, SFO-CPH). Det er jeg glad for i dag, da der ikke var flere billetter på plus, på vores rejsedage i Februar. Normalpris: ca 47kkr for 5 pax Kampagnepris: ca 34kkr for 5 pax Må indrømme, at det er lidt svært at få armene ned...
hej. Skal ha en billet til NEW york omkring jul. Er der en som vil være ven med mig og sende mig koden
Ny omgang Friends & Family. Kode kan fås via PM. Read more and book Friends & Family fares here Book by 15 December Travel period: Scandinavia and Europe: 1 January–31 May 2020, USA and Asia: 28 January–31 May 2020 (except for 30 March–19 April 2020)
Nogen af jer der kan finde nogen til Tokyo? Kommer op som i kan se på billedet men går jeg videre fortæller siden at den ikke kan finde nogle billetter, og det er på alle afgang i maj.
Jeg får også fejl, når jeg har valgt sæde og ekstra options, og betalingssiden burde komme frem, sker følgende fejl.
Jeg har slet ikke modtaget mailen. Trods diamantstatus. Er der en der vil hjælpe mig med en kode i en privatbesked?