Hov, nu er der NoN. Nogen der har lagt mærke til, om F&F priserne er faldet lidt på NoN destinationer? (Som jeg skrev ved forrige F&F længere tilbage i tråden, så så det sådan ud sidste gang)
Lige på falderebet blev sommerferien bestilt, 3 pax til Thessaloniki i juli for ialt 2750 DKK Og, så røg der også lige en tur til Hong Kong 23 -26 august på plus til 5800,00 i plus med 15000 points. Så skal der bestilles Hyatt Prive igennem Kristen Nix for første gang, spændende at se om det kan betale sig.
Det virker lidt som vi den blæser men der var nogle gode priser til USA, f.eks ORD på Plus henover julen til ski
Sidder i møde i Longford Irland og så kun en notifikation på mail, så intet link nu. Der stod for diamant medlemmer, så de åbner vel op for andre i morgen?
We’re offering great deals that you can share with your family and friends. The offer includes all our destinations. Just book by 30 September. Travel period: 21 October – 31 March 2020 within Scandinavia and Europe and 01 December – 31 March 2020 to USA and Asia. The offer* is valid on SAS-operated flights and you can combine SAS Go* and SAS Plus fares. With a SAS Plus ticket, you’ll enjoy access to Fast Track and our lounges at the airport before departure and you can check in an extra bag.
Lidt træls at kampagnen til USA slutter den 31 marts. Skulle booke en del billetter derover i april måned....øv!
Med lidt held så kommer der en F&F i starten af 2020, jeg så nemlig også gerne nogle delikate USA priser efter marts 2020
Den dukker op hvis man fx googler "Friends and family sas 2019" og begrænser til hits fra den seneste uge
Hvad er det billigste intercont SAS Plus tur I har fundet? Jeg er på 4788,- for en tur fra MMX-LAX/LAX-MMX. Rejseperiode i januar og februar 2020.
Jeg har fået mailen med koden, men kan ikke få skidtet til at fungere. Enten får jeg nogle priser, som er dyrere end normalprisen, eller så får jeg en fejlmeddelelse à la "Det sæde du har valgt er allerede optaget", og så kommer jeg ikke videre. Øv, altså.
Prøv at booke uden sædevalg. "Det sæde du har valgt er allerede optaget" er fejl fra SKIT. Vælg i stedet sæde efter booking er gennemført.