Der står på siden at "VIP PLUS tickets is refundable against a fee". Nogle der ved hvad dette fee beløber sig til?
Jo - det var blot en alternativ måde at spørge ind til lidt hjælp da jeg endnu ikke har knækket koden...
Jeg mener at tro at jeg vistnok tidligere har tjekket... de er gode til at justere priserne i henhold til dagskursen, så nej... For mit vedkommende (med svensk AMEX, 30 point per 100 SEK hos SAS) har jeg en præference for svesetas Jeg har booket (i december) MMX-ARN-CPH-IAD-CPH-ARN-MMX i Plus til 6.885 SEK. Dagskurs omkring 0,70, men jeg har tidligere vekslet en portion penge til omkring 0,73, så jeg skal absolut ikke være valutaspekulant
Kunne heller ikke finde den - og husker ikke at have anvendt koden tidligere... Fandt den via en vis Peter "Ræv" via google...
Ja, desværre er det ikke som tidligere, at VIP PLUS indenfor Europa havde gratis afbestiling og ændringer. Der er nu et gebyr på DKK/SEK/NOK600 for change/cancellation.
Plus billetter til indenrigsrejser i de skandinaviske lande virker til fortsat at være refunderbare uden afgift.
Er det bare mig, som er dårlig til at søge, eller er billetpriserne på denne kampagne ikke næsten dyrere end på en ganske almindelig dag. For mig ser det ud til, at priserne er de samme, uanset om jeg bruger linket (og koden) eller ej ?
Priserne indenfor Europa er ofte de samme i den nuværende F&F kampagne, men Vip billetterne har bagage inkluderet, Go light billetter har ikke.
Det er rigtigt. Indenrigsbilletter er refunderbare Desværre er FF intra-scandinavian også omfattet af change/refund against fee DKK/NOK/SEK600.
Desuden giver VIP billetterne flere EB point end de normale Light billetter. Typisk 500 i stedet for 100 på de europæiske ruter.