Jeg har netop checked IAD, ZRH, GVA i sep og oct. Alle 3 destinationer er dyrere end den netop overståede kampagne, som sluttede ved midnat.
Jeg sad netop og tjekkede priser i går til Malaga hhv. Barcelona. Dagens F&F priser er et væsentligt bedre tilbud, så jeg er positivt overrasket
.. fordelen ved F&F er (var?) kombination af gode priser samt god tilgængelighed. Tilgængeligheden er såvidt jeg kunne se stadig god - mens priserne er højere end tidligere F&F-kampagner. Jeg har ikke checket priserne fra den nylige kampagne, der sluttede i går - men man skal nok lige være opmærksom på ikke at sammenligne pærer og bananer - for der er jo gratis bagage med under F&F, hvilket der ikke er på Go light.
Hvis du har fundet bedre tilbud til f.eks BCN og AGP så tyder det måske på, at SAS prioriterer ferie destinationer over andre.
Man får point på fly "opereret af" Xfly, SAS connect osv. Men når man læser deres betingelser, så står der: (iv) “Qualifying Flights” which are flights operated by SAS or selected flights operated by other airlines as set out on SAS’ website and count towards upgrade to a higher membership level or renewal of membership level. Så man skal antage at fly der giver point, også giver "qualifying flights" og således er "selected flights" Altså ikke verdens letteste terms& conditions at finde rundt i....
Enig - Det er meget svært at gennemskue. Men jeg får både point og flyvninger på mine ture mellem Aarhus og København. Og de er opereret af CityJet og Xfly. Senest på en flyvning i begyndelsen af juni. Jeg har lige tjekket for at være helt sikker.
Tak! Har ofte bandet og svovlet af den inkonsistens der er på hjemmesider som SAS (de er absolut ikke alene om den slags, og det er blevet meget bedre)
Mon nogle kan lokkes til at dele en kode med mig også, efter Diamant-kortet kun blev til et Guldkort, syntes SAS åbenbart ikke jeg er så god en ven mere.
Jeg er diamant medlem, men har ikke fået en mail denne gang, ved ikke hvilke kriterier de ligger til grund for "invitationer ". Sikkert en SKIT algoritme