SAS har lige skudt en efterårskampagne af stablen, som udløber på søndag. Det kunne jo ske, at der var F&F lige bagefter.... Det er i hvert fald set før
Så er der en ny omgang F&F ude. Den første søgning på en T/R til San Francisco på plus var en stigning på ca. 30% i forhold til tidligere kampagner under F&F AN EXCLUSIVE OFFER FOR SAS FRIENDS Hi Kenneth Korsbaek, Just like you, we love traveling. Because every day, we see how journeys make a difference. They have the power to give us new perspectives, new experiences and lifelong memories. That’s why we want to offer our best friends a special fall deal – exclusively for you, your closest friends and family. A warm welcome on board! Best wishes from SAS XXXXXXXXXXXXX PS. We carbon offset all EuroBonus members’ flights with SAS.
Har kun kunnet finde de priser næste år; men der er mange datoer med de priser fra ultimo januar-ultimo marts.
Kan finde retur på plus til New York for lige kort 6200 i slut april. Det er vel en ganske ok pris. Det er dog med et stop i hhv. Oslo og Stockholm ud og hjem. Hvis det er direkte fra CPH er det mindst 1500 kroner dyrere.
Jeg har flere gange booket "friends and family", som kan rebookes (price difference may apply). Senest gav jeg 1100 kr for en tur til Berlin, og da jeg blev nødt til at ændre den, var prisdifferencen på 2300 kr + et ombookingsgebyr på 600 kr. Altså i alt 4000 kr for en økonomibillet til Berlin. Det var jo grotesk, for den pris kunne jeg jo næsten købe hele SAS' aktiebeholdning, så jeg valgte at annullere og købe en ny billet til 854 kr i stedet for. Så bare lige en lille advarsel: Det kan godt være, at billetterne kan ombookes, men det kan komme til at være rigtigt (urimeligt) dyrt!
Jeg er en af dem der er blevet smidt af SAS mailingliste, idet de åbenbart ikke pt kan sende til “private” domæner. Hvad det så end betyder. Så en PM vil være værdsat. Tak