Jeg fik desværre ikke bestilt - skal ellers bruge en tur til LAX/LAS i Feb/Mar. men SAS fløj jo heller ikke direkte alligevel
Jeg fik heller ikke prioriteret at få bestilt andre ting var vigtigere Er det én gang årligt kampagnen er?
Synes det var meget rimelige priser. Fik også booket en skitur til ZRH og en weekendtur til ARN. Virkelig god ledighed på de billige billetter - det er normalt ikke tilfældet under kampagner
Har netop fået bekræftigelse på min lejebil i LAX. Normalpris står til 148 GBP.. så ok deal at få med oveni i de relativt billige flybilletter
Jeg syntes at have luret, at de sidste par F&F kom i kølvandet på en "1 mio. billige biletter".kampagne...
Kan I huske, om de F&F, der plejer at komme her i marts/april dækker rejser i juni? Står nemlig overfor at købe en tur til NRT i juni og overvejer, om det mon giver mening at vente.
Det tror jeg ikke du skal regne med. Sidste års F&F, der startede rejseperioden 2/10 for rejser til Asien, til USA startede rejseperioden 29/8. Det var kun for EU rejser man kunne komme afsted fra 22/5.
Lavede mine NFL-turer til efteråret (AAL-ORD og BLL-LAX) under sidste uges Go West-kampagne til samlet 6K i Go Light, så er spændt på at se, hvad jeg kunne have sparet, hvis jeg fortsat var i markedet. Forventer dog ikke den store besparelse hvis nogen. Sidste år lavede jeg AAL-ORD i Go til 3K under F&F. I mellemtiden har SAS indført Go Light, og siden synes jeg Go Light-priserne har ligget omkring 3K på samme strækning, når priserne har været skarpest (hvilket indikerer en de facto - og ikke overraskende - prisstigning på Go svarende til prisen på ét styk indtjekket bagage).
Hvad gør jeg forkert: ligegyldig hvilken browser jeg bruger, får jeg en fejl (for mange gange pil frem/tilbage)?