Ja, for Diamantmedlem kan alle jo i princippet blive mens det ikke er alle som umiddelbart kan blive "family and friends".
Det afgørende er nok ikke, om det rent juridisk holder vand at kalde det privat. Men om SAS vil opfatte en udbredt 'distribution' af rabatkoder som brud på et tillidsforhold - og derfor afskaffe tilbudet. Det var vel ikke meningen?
Nu siger du "sendt ud til alle diamantmedlemmer", jeg har trods diamond status ikke modtaget denne mail
Det er da underligt, jeg har 3 kolleager og en nabo som er EBD og de har alle fået en mail med link or password til FF.
Nu er jeg blot EBG, men jeg modtager kun sporadisk mails fra SAS, trods jeg er tilmeldt al kommunikation. SAS’ udsendelser forekommer mig MEGET random (men det kan nu også være et strategisk valg, som jeg har kunne forstå på mailmarkedsføringseksperter)
Hvad har folk fået købt på denne gang F&F? Jeg har selv købt følgende: 1xGo til New York 1xGo/Plus til San Francisco
1 x go til New York (foodietur) 1 x + til SFO (foodietur( 6 x + til CPH-LAX SFO-CPH Bestiller nok og en Miamitur
det blev til CPH->CDG i juni CPH->MXP i sept CPH->MXP i okt CPH->FCO i nov Men tvivler på jeg er helt færdig
FUCK hvor er jeg træt af SAS elendige booking systemer: Prøver flere forskellige browsere, logger ind i en uendelighed.... Suk...
Nej faktisk ikke. Det her er asien. Og jeg kunne aldrig drømme om at røre frem/tilbage knapper i en booking process, så den har de fået glat i halsen.
I det norske forum er der nogen der har kontaktet kundeservice angående dette. Vedkommende fik besked om at problemet forsøges løst og at man skal prøve igen om et par dage. Formentlig efter den 15. maj........
Har endnu ikke booket. For har endnu ikke fundet afgange fra det jyske, på de datoer vi har rejser planlagt. Synes der var flere jyske afgange sidste år. På det punkt må SAS gerne stramme op. Mange af SAS’ NoN er også blot fra CPH