Kunne være interessant med en tur til Svalbard selvom det er noget dyrere end det har været. Ellers springer jeg nok over i denne omgang.
nogen der har fundet en 30% rejse der kunne være spændende? Håber da snart der bliver disket op med en 70 års jubilæumsrejse udsalg..
Næ... intet longhaul inkluderet. Da OK hvis man alligevel havde tænkt sig at brænde points af på en tur, men ikke noget der får mig til at lede efter en indløsning med lys og lygte.
Så er der ligesom sidste år lastminute rejser med SAS. Det ser ud til, at det igen er targeted. Priserne er LON, MIL, DUS, BRU 349 HAM 499 BGO 522(kun hjemrejse) ABZ, VNO 549 BLL 649 OSL 749
Har også fået den. De står som VIP Go billetter - udrejse indenfor de næste 13 dage og hjemrejse igen indenfor 20. Tilbuddet bliver beskrevet således: "Invitationen er personlig og må ikke overdrages eller videresendes til andre. Du kan derimod godt booke billetter for andre. Der er ikke nogen begrænsning på, hvor mange billetter, du kan købe." Bl.a.: Milano til 750 t/r London 900 t/r BRU 720 t/r Det ser ud til at man skal overnatte.
Er der nogen, der ved, om SAS har bonuspoint-tilbud på vej? Jeg synes, at det er 100.000 år siden, at jeg har set noget...
Ingen anelse, men har netop modtaget mail med deres "last minute" kampagne. Giver adgang til Vip Go billetter som vi kender det fra F&F.
Mon ikke der kommer noget til september, når de fejre deres 70 års fødselsdag. Jeg vil i hvert fald tro at set er godt at have lidt point på kontoen på dette tidspunkt.
http://www.sas.dk/?cep=241978&utm_s...O_REV_DK_EB_LastMinute&utm_content=lastMinute Det skal dog som altid nævnes, at invitationen til disse tilbud er personlig
Linket virker ikke. Jeg havde et tilsvarende problem for et stykke tid siden. Fandt ud af, af IF skærer noget af linket ud og erstatter med "...".
Fik det 27. juli. Rejsen skulle bestilles inden 1. august. Så jeg gætter på, det er et tilbud, de drysser ud over EBD/EBG over en længere periode. Mon ikke, du får det indenfor den næste måned?
@alexanderln Jeg har også undret mig flere gange, hvorfor jeg ikke har modtaget tilbud om F&F og VIP GO. Jeg ringede til SAS Customer Service, som blot sagde, at det nok bliver min tur næste gang ...
Tror muligvis bare de har formået at "spærre" linket, så man kun kan bruge det via mailen. Jeg kan f.eks. heller ikke kopiere linket ind i en anden browser.