Sjovt som SAS mener de kan fiser "over broen" med 800km/t i dagens mail: Men på forsiden af SAS.dk er de kommet i tanke om at de jo flyver med ATR også : Ser måske også bedre ud med en 499,- pris!? Ja ja, så spændende er mit liv at jeg går op i den slags
Til mødet med SAS i Billund fortalte de lige netop den historie - at der var en et stykke henne i forløbet, der havde rakt fingeren op og sagt, at fra Billund var det kun 500km/t, mens det er 800 i airbusserne. Der er også en kampagne på klippekort fra Billund, hvor man så kan fise over Storebælt med 500 km/t og nøjes med ét klip i kortet. Jeg laver lige en seperat tråd om det når jeg får tid. Prisen er fra 700 DKK pr vej på plus/business
Dobbelt point?? Endnu en kampagne, jeg er gået glip af, som man skal tilmelde sig, for at få point i??? <forudindtaget arghhh....>
Det ville være dejligt med nogle lavere priser mellem Sverige og Danmark så der kan blive købt ind til det kommende år.
1M rejser har da aldrig været billigere end Friends & Family... så har ikke de store forventninger til denne kampagne
Ja, lad os se hvad der kommer på disken i morgen inden armene kommer for langt op, og i og med den starter onsdag så kan vi godt glemme alt om Now or Never torsdag.
ENIG - men kiggede lige lidt på et HKG fra AAR i december, rundt 3500,- Så er spørgsmålet blot om der i løbet af efteråret kommer en NoN der er bedre - tænkt tænkt tænke - ikke nemt.........