Her er de rigtige tilbud BOOK INDEN MIDNAT København - one way fra BERGEN299,-AALBORG299,-STAVANGER299,-TRONDHEIM299,-LINKÖPING299,-STOCKHOLM399,-BILLUND299,- Rejs i perioden 3/8–16/12 2015.
med noget pendlen mellem BLL og CPH var dagens now or never en god en. Returbilletter til 634 DKK - yes we like - en håndfuld retur blev booket der. Præcis til midnat steg priserne igen, så nåede ikke at få den sidste med.
Den del kører rundt som "sideshow" på forsiden, der er 3 circler hvor du kan se hvilket "slide" den er på..
For en gangs skyld nogen gode tilbud i SAS now or never for you. Jeg har booket CDG retur til 655 kr. Det får man ikke hos DY eller EZY. Og med mulighed for UTO.
Jeg bookede hos sas direkte men hvis jeg havde booket via OTA fx travellink ser regnestykket sådan ud på deres bookingside 1 Voksne 600 DKK 600 DKK Totalpris 600 DKK * *Bedste pris med Nordea. Inklusiv skatter på 633 DKK per voksen. how come ??
Men kommer der ikke kreditkortgebyr oveni OTA? Så er prisen vel nogenlunde det samme? Men ok, 600 kr er billigt...
Jo via OTA er der 1,25% ikke noget min. beløb så dkr 7,50 men med netbank er det jo gratis - mærkeligt med den prissætning
Der skrives den er personlig den mail, men det er nogle ok tilbud de holder sig, andre der har fået den? Desværre skriver de: Den er personlig og må ikke overdrages til andre... Se f.eks. denne afgang:
Jeg fik en i sidste uge men glemte at poste den. Har ikke fået denne uges. I sidste uge kunne man bl.a. komme til Tel Aviv for 699/799kr.