SAS Nyheds- og Tilbudsmail

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 8/6/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Uha ja - det må der snart komme :)
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  2. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, jeg venter også på F&F tilbud på Plus billetter.
    Plus priserne cph-gva-cph på visse dage i sep og oct ligger i øjeblikket over 3.000,- dkr. !!! Jeg har 10 vouchers, der har gyldighed langt ind i 2022 ... men jeg ønsker at forhøje mit "lager". Jeg har det bedst med masser af billetter i skuffen.
     
    NielsC, Ulrik, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. MaHA

    MaHA VIP medlem

    Beskeder:
    241
    "Synes godt om" modtaget:
    575
    Point:
    93
    Bare husk at tjekke flytype når man bestiller. Har billetter til 12/6 FCO, der for en uge siden røg på 737/319 modellen. Det må siges at være i god tid...:(
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Har lige modtaget denne:

    TRAVELERS GET ACTIVE
    Hej Henry

    Savner du også at stå på første tee en lun sommermorgen et sted i Spanien eller Portugal? Eller se ud over smukke landskaber, fjelde og vand på en vandretur i Nordnorge? Måske er det tid til yoga eller en padelferie? Uanset hvor du vil nyde din aktive ferie, finder du vej med SAS. Vi flyver dig til de bedste golfbaner, smukkeste løberuter og mest imponerende udsigter i Spanien, Portugal, Skotland, Alperne og Norge.

    Med vores fordelagtige regler for ombooking og afbestilling kan du trygt tage skridtet mod en rejse. Vælger du vores fleksible SAS Plus-billet, får du også 2 x 23 kg indchecket bagage – perfekt når golftasken eller andet sportsudstyr skal med på rejsen. Det kan du læse mere om nedenfor.

    Book senest den 25. april – og hvis dine planer ændrer sig, kan du selvfølgelig ombooke til en senere dato. Velkommen ombord!

    Rejseperiode: 17. maj – 30. november 2021
    Book senest: 25. april 2021

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS

    Du kan booke her: Lavpriskalender – de bedste og billigste flybilletter | SAS
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Besynderligt, jeg har ikke modtaget sådan tilbudsmail !!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jamen Henry, jeg brugte også datoerne i din mail, men det, som bekymrer mig er, hvis jeg går glip af en F&F kampagne mail.
    Jeg må checke om jeg skulle være slettet i SAS nyhedsbreve.
     
    Henry, Ulrik og Kenneth K "Synes godt om dette"
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Fik du tilbudsmailen for en uges tid siden? Den med billige rejser til sydens sol. Hvis ikke, ville jeg tjekke indstillingen i profilen.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, den mail fik jeg !
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Tjek dit spam-filer- Måske er sidste mail fanget dér.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  11. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Jeg har lige modtaget denne e-mail:

    LIGE NU! FANTASTISKE PRISER
    Hej Henry

    I denne uge har vi Travelers’ deals på sas.dk, så det er det helt perfekte tidspunkt at booke en rejse til de bedste sommerdage eller efterår– til fantastiske priser.*

    Rejs rundt mellem øerne i Grækenland eller Kroatien, lej din egen båd med besætning eller hop i land hos familie og venner. Hvor drømmer du om at rejse hen? Split, Athen, Nice, Barcelona eller endnu længere væk? Måske til New York? Med vores ekstra fleksible billetter, som kan ombookes eller refunderes med kort varsel, kan du trygt begynde at planlægge sommeren. Book senest mandag 10. maj.

    Rejseperiode:
    Indenrigs/Europa: 1. juni 2021 - 16. januar 2022
    USA/Asien: 1. juli 2021 - 31. marts 2022

    Book senest:
    10. maj 2021

    Som medlem af SAS EuroBonus CO2-kompenserer vi alle dine rejser med SAS.

    Velkommen ombord!

    Hilsener fra SAS
    WE ARE TRAVELERS
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN, CHIP og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Hov, der mangler da lidt i annoncen: "....som kan ombookes eller refunderes med kort varsel," .... bør tilføjes: "og bliver annulleret fra vores side med kort varsel"
     
    Peter F., Kenneth K, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,555
    "Synes godt om" modtaget:
    4,490
    Point:
    113
    Endnu en fordel ud af vinduet... for en stund
     

    Attached Files:

    Kenneth K og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Gælder det også for Diamanter eller kun Guld? For så er det endnu et forsøg på at skabe en forskel ved at fjerne en fordel - uanset om der skrives det er midlertidig.
     
    Kenneth K, jespersm og Henry "Synes godt om dette"
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Denne midlertidige suspension er kun nævnt ved guldfordelene. Den står ikke under diamantfordelene. Så går ud fra, de kun gælder medlemmer med guldstatus.
    Diamant (sas.dk)
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Har lige modtaget denne e-mail:

    TRAVELERS BRING HOME NEW MEMORIES

    Hej Henry
    Drømmer du om at opleve maksimal julestemning i New York eller at surfe på den perfekte bølge i Miami? Nu har du chancen, for t.o.m. mandag fejrer vi 4th of July med ekstra gode priser og fleksibilitet på flere USA-favoritter: Miami, San Francisco, New York, Los Angeles og Chicago. Vores lange ruter betjenes af nye, topmoderne fly, der med en bred vifte af teknologier og designløsninger skaber en mere komfortabel flyvning. Book nu og rejs til vinter.
    Rejseperiode: 1. sep. 2021–31. mar. 2022
    Book senest: mandag 5. juli 2021

    Med 24-timers fortrydelsesret og fordelagtige vilkår for ombooking og afbestilling, uanset billettype, kan du trygt tage skridtet mod at booke din rejse. Hvis du booker en billet på SAS Plus, får du endnu flere fordele, såsom flere EuroBonus-point, adgang til SAS Lounge og Fast Track.

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS



    Du finder billetterne her: https://www.sas.dk/lavpriskalender/
     
    Kenneth K og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Så fik min bror en mail med tilbud fra SAS (jeg har ikke fået noget, men det er måske fordi SAS ved, jeg ikke har mulighed for at bruge tilbuddet ;)).

    Billetterne skal købes senest 8. august (Normalt skal torsdagstilbuddene bestilles inden midnat. Så SAS det er faktisk noget længere tid, end vi kender fra andre torsdagstilbud)

    Overskrift på mailen: Nyd Europa i efteråret

    TRAVELERS LONG FOR CITY BREAKS
    Hej Flemming

    Efteråret er virkelig fuld af muligheder. Nyd sol, god mad og shopping i Nice. Tag arbejdet med til Rom, snup en weekend i Paris eller en efterårsferie i Irland. Eller omvendt. Sæt fantasien løs, for lige nu kan du booke rejsen til kampagnepris – og holde fast i sommerfølelsen lidt længere.

    Rejs: 30. august 2021 – 31. januar 2022
    Book: senest 8. august

    Med 24-timers fortrydelsesret og fordelagtige vilkår for ombooking og afbestilling, uanset billettype, kan du trygt booke din rejse. Vi har selvfølgelig en række rutiner mod covid-19 på plads, der garanterer rejsendes sikkerhed og velvære ombord.

    Bonus tip: Vælger du SAS Plus får du, udover maksimal fleksibilitet, endnu flere fordele på rejsen, f.eks. adgang til vores behagelige lounges.

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS

    Du finder tilbuddene i lavpriskalenderen: Lavpriskalender – de bedste og billigste flybilletter | SAS




     
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Somme tider har jeg svært ved at forstå SAS og selskabets prioritering. Selskabets 75 års jubilæum blev forbigået i tavshed. Information on forlængelse af status holdes tilbage til sidste øjeblik. Men Lucia-dagen skal naturligvis fejres. Så vi er alle inviteret til begivenheden i London.

    Jeg har lige modtaget denne e-mail:


    [​IMG]


    Invitation to celebrate Sankta Lucia with SAS EuroBonus in London

    Dear Henry,


    Traditionally, Sankta Lucia is celebrated all over Scandinavia. The modern-day celebrations have little to do with the saint, and instead symbolizes light in the darkness. We invite you to join SAS EuroBonus and the Swedish Church for our first in-person event in a long time - the magical Sankta Lucia celebration at Saint Paul’s Cathedral on Friday, December 10th.


    The program includes a selection of traditional Swedish Lucia songs sung by the Ulrika Eleonora Church Choir from Stockholm, together with soloist Miah Persson. Towards the end of the celebration, the lights will be dimmed as Sankta Lucia leads her candlelit procession through the cathedral.


    Sign up for the event

    Seating for SAS EuroBonus members will be in the front section of the cathedral, close to where the choir will perform. Seats are limited, and are offered on a first-come-first-serve principle. Children of the age 7 and up are welcome.


    Where

    Saint Paul’s Cathedral, London EC4M 8AD, United Kingdom.


    When

    Friday, December 10th, 2021, at 19:00 (local time). The doors open at 18:00 (local time) and everyone must be seated at 18:45 (local time). The service ends at approximately 20:30 (local time).


    Price

    3 000 EuroBonus points per guest. Each invited EuroBonus member can book up to 2 tickets for the event.

    We hope to see you at the event, in London, on December 10th.


    Kind regards,

    SAS EuroBonus
     
    silferlood, HenrikM, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg har været med til det to gange før og har tilmeldt mig igen da vi er tilbage i London i den weekend.


     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,403
    "Synes godt om" modtaget:
    12,814
    Point:
    113
    Jeg er helt sikker på, det er et godt arrangement - og formentlig også ret let at arrangere for SAS. Du må have rigtig god fornøjelse.
     

Del denne side