Andre sølvmedlemmer der har fået den her i mailen? Fine priser. Har fundet en Go smart til Tokyo for under 4500 og plus til 7700 i januar. Så mangler Japan bare at åbne for turister Rejseperiode er fra november-marts for Europa og januar-marts for USA og Japan.
Har i dag modtaget en medlemsmail fra SAS hvor der tilbydes 1000 point ved at registrere sit betalingskort så man automatisk får eurobonuspoint når man shopper ved de tilmeldte butikker. Bortset fra at jeg ikke kan tilføje kort til systemet i øjeblikket, så undrer det mig at der er logo fra f,eks. Vibholm guld og Sølv og fra Vinspecialisten, da det vist er nogle af de kæder der har forladt samarbejdet.
Ja, det var SEAS/NVE så flinke at meddele på mail. SAS leverer jo ikke den slags information til deres kunder. Jeg har brokket mig over den manglende information til guldmailen, der lovede 'at sende det videre til deres it afdeling'.......
Den har jeg også noteret mig. Har brokket mig til SEAS/NVE - og spurgt hvordan de har tænkt at kompensere mig fremover, idet de tildelte point har en helt konkret kontant værdi for mig. Det er en uge siden. Intet svar. Det går mig flintrende når man ikke svarer på kundehenvendelser
Du må meget gerne opdatere os herinde såfremt du får et svar - jeg skal også overveje min el-situation efter de har meldt sig ud...
SEAS/NVE udmelding kom timet perfekt, da jeg alligevel lige har skiftet over til Kärnfull, selvom det ikke giver nogen fordele så giver det en støtte til forskningen og udbredelsen af kernekraft.
Også her. Nu får jeg den "rigtige" fejl, nemlig at kortet for længst er registreret. Tak for at spilde min tid med det fantastiske tilbud.
Har du prøvet at slette kortet - for derefter at tilmelde det igen? Får du 1000 point for det? Jeg har ikke modtaget tilbuddet og kan derfor ikke tjekke det?
Jeg fandt et tredje kort, som jeg bare kunne tilføje, selvom det nok aldrig bliver brugt hos en af partnere. Ved ikke hvornår points bliver tilskrevet, så må væbne mig med tålmodighed for at se, om og hvornår de kommer.
Ved fodnoten står der at point kan ses på SAS Eurobonus Mastercard pointoversigt mv. i slutningen af december 2021. Der står også at hvert Eurobonus medlem max. kan optjene 1000 Ekstrapoint i denne kampagne.
Ved ikke om det virker på den måde, men man bør jo ikke skrive til medlemmer der har registreret sit SAS mastercard, hvis det ikke er tilfældet. Mailen starter med " Hej navn"(kortholders navn, men om de har styr på det må tiden vise.
Jeg har i dag fået 1000 point ind på SAS Mastercard oversigten halt forneden under teksten Correction Campain Points. Gætter på det er fra denne kampagne om korttilmelding.
Jeg slettede mit SAS Mastercard på hjemmesiden, men kunne først tilføje det igen dagen efter uden fejl. Som jeg forstod kampagnen var det kun SAS Eurobonus Mastercard der gav ekstra points. Har i dag modtaget 1000 point på oversigten ligesom NielsC.
Nul niks nada. Mange tak til SAS Eurobonus for endnu en gang at spilde min tid på en dårlig implementeret kampagne.