Jeg har haft kontaktet SAS over et par gange. I går fik en mail retur, som jeg forventer mig lidt af: Nu har de så erkendt at noget er galt og jeg "er endt i IT-afdelingen". Så håber da på at min mail kommer på listen igen
Hvem har du skrevet til? Jeg har fejlmeldt det to gange men har endnu ikke hørt noget endnu. Jo, de sagde at jeg var endt i Global Team.. Vil meget gerne sende dem en mail også. Modtager intet og har ikke gjort længe, hverken på SAS.dk - Eurobonus deal eller SASMC.
Jeg har idag skrevet til chatten. Hun ville slette min mail fra min profil og gentaste og gentilmelde mig nyhedsbrev. Håbede det virkede. Hvis ikke skulle jeg skrive til sas. Det var den besked jeg fik idag.
@jakobv84 havde du fået en mail fra SAS vedrørende dagens "Now or never" Tilbud? - for det havde jeg så ikke...
Nu har jeg erfaring med digital markedsføring... og her er det meget naturligt at mails bliver segmenteret (der kan være forskellige kriterier hertil). Derfor er det ikke unormalt at den ene person modtager en type mail og den anden modtager noget forskelligt.
... og sidst jeg fløj SAS var d. 12 december så det er ikke fordi jeg er deres bedste kunde så jeg ved ikke helt hvorfor de er så glade for at maile mig.
Måske netop fordi du er en "dårlig" kunde, så skal du sparkes mere til Jeg har heller ikke fået mailen (endnu).
Kedelige tilbud i mine øjne: MUC 499, HAM 399, ZUR 599, Malaga? 499, MAN 499, EDI 449, St petersborg 499