SAS Nyheds- og Tilbudsmail

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 8/6/15.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    Har lige modtaget dette på en e-mail:

    HOME IS A WORLD OF ITS OWN
    Hej Henry
    Du behøver ikke at rejse til den anden side af jorden for at opleve noget nyt, stort og spændende. På sas.dk finder du lige nu rejser til Danmarks og Skandinaviens guldkorn. Så skynd dig at booke en scandication med familie og venner - senest 20. december.
    Rejseperiode: 3. januar – 31. maj 2022
    Book senest: 20. december 2021
    Med 24-timers fortrydelsesret samt fleksible vilkår for ombooking og afbestilling, kan du trygt booke din rejse. Og som medlem af SAS EuroBonus CO2-kompenserer vi alle dine rejser med SAS.
     
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    Fik lige denne mail fra SAS. Har ikke tid til at søge efter billetter nu - men skriv endelig, hvis I finder nogle gode priser.

    LIGE NU! FANTASTISKE PRISER PÅ SAS.DK
    Hej Henry

    Nyt år og nye, herlige rejsemål at opleve. Vi har lige nu masser af forårs-, sommer- og efterårsrejser til fantastiske priser på sas.dk.* Så nu har du chancen for at booke både storby og strand, forårsweekend med vennerne og sommerferie med familien.

    Rejser inden for Europa:
    31. januar – 30. september 2022

    Rejser til USA/Asien:
    1. marts – 31. oktober 2022

    Book senest:
    16. januar 2022

    Med 24-timers fortrydelsesret og fleksible billetvilkår for ombooking og refundering kan du trygt booke din rejse. Og vi har selvfølgelig også indført en række initiativer, der beskytter din sikkerhed og velvære ombord.

    Som medlem af SAS EuroBonus CO2-kompenserer vi alle dine rejser med SAS.

    Godt nyt rejseår og velkommen ombord!

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS

    Bestil rejsen her: Lavpriskalender – de bedste og billigste flybilletter | SAS
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    Jeg har også SEAS men tænkt mig at finde en anden udbyder. Hvad kan I anbefale?
     
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,579
    Point:
    113
    Jeg bruger SEF Energi til gas og Barry til el (vennekode til sidstnævnte #ERWIN556 som giver os begge dkk 200). Det jeg kunne regne mig frem til, er at begge give priser, som ligger på niveau med de fleste andre, men begge kan betales med Mastercard fremfor BS, som de fleste andre kræver, og dermed optjene EB points på MC.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. MichaelBK

    MichaelBK Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Har du tjekket, at du rent faktisk får point for det? Skulle være, man skulle skifte dertil så.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,579
    Point:
    113
    De tæller som helt almindelige onlinebetalinger til butik, så ja :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    TRAVELERS BRING HOME NEW MEMORIES

    Lige nu har vi kampagnepriser på alle vores fantastiske rejsemål i USA: New York, Los Angeles, Boston, Chicago, San Francisco, Washington og Miami. Hvor skal du hen i foråret – og hvem skal med dig? Følg hjertet og book trygt med ekstra fleksibilitet til og med hjerternes dag, mandag d. 14. februar.*

    Rejs: 1. april – 24. juni 2022
    Book senest: 14. februar 2022
    Book her: Lavpriskalender – de bedste og billigste flybilletter | SAS

    Med os flyver du direkte fra Skandinavien i topmoderne, brændstofeffektive fly, hvis design og teknologiske løsninger skaber en ekstra behagelig rejse – og udleder mindre CO2. Og skal du flyve videre til en anden destination inden for USA, sørger vi for, at du kommer frem med hjælp fra vores partnere i Star Alliance.

    Velkommen ombord på rejsen mod nye, magiske minder!

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS

    --------------------------------

    * Fleksibilitet er ekstra vigtigt lige nu. Derfor har vi flere billettyper med favorable vilkår. Udover SAS Plus-billetten, der kan ombookes og refunderes, kan alle internationale rejser ombookes gratis helt frem til 72 timer før afgang. Med 24-timers fortrydelsesret og favorable vilkår for ombooking og refundering kan du trygt booke din rejse til USA. Booker du en billet på SAS Plus, får du desuden endnu flere fordele, f.eks. flere EuroBonus-point samt adgang til SAS Lounge og Fast Track.
     
    PENSIONISTEN, Ulrik, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,137
    "Synes godt om" modtaget:
    4,454
    Point:
    113
    Fik på den kampagne booket en tur til SFO i april så timingen er perfekt. Eco tur da der ingen grund til at brænde penge af da både Diamant og forever gold er sikret med forrige weekendstur til SFO på Plus med upgrade var sikret. 4500,00 betalt og booker nok en tur mere under kampagnen til LAX og hjem fra Dulles til juni, rejsen tværs over tages bag en cyklist - 3000 miles på en uge.
     
    frankbrix, asf, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,586
    "Synes godt om" modtaget:
    6,819
    Point:
    113
    @Henry - tak for dine sas nyhedsmails. Jeg får dem nemlig kun hver anden eller tredje gang.
     
    NielsC og Henry "Synes godt om" dette.
  10. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    77
    "Synes godt om" modtaget:
    172
    Point:
    33
    Helt enig. Denne har hverken "min bedre halvdel" eller jeg fået. I sidste uge fik den ene af os en anden mail, men ikke den anden, her var der intet i indboksen. SAS nyhedsmail ser næsten ud til at komme ud som vinden blæser, eller også må de have en speciel segmentering af kunderne.
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  11. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    921
    "Synes godt om" modtaget:
    2,708
    Point:
    93
    Synes ellers jeg plejer at få denne slags mails, selv når andre skriver de ikke har fået den. Men denne gang har jeg heller ikke modtaget noget som helst. Imponerende IT-system de opererer med...
    Til gengæld har jeg set, at SAS åbner til Toronto fra juni, hvilket jeg godt nok synes er lidt overraskende - med mindre AC dropper deres rute. Spændende hvilke priser de kommer med dér.
     
    PENSIONISTEN, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  12. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,137
    "Synes godt om" modtaget:
    4,454
    Point:
    113
    Heller ikke modtaget den mail, selvom jeg også plejer at modtage de fleste.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    Jeg deler gerne de mails, jeg får. Det er jo derfor vi har IF. Og gud tur.
     
    Abdullah, PENSIONISTEN, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,586
    "Synes godt om" modtaget:
    6,819
    Point:
    113
    @Kenneth K. Har du set at "din" destination SFO ændrer afgangs-/ankomsttider i vinter trafik programmet :
    sk935 cph-sfo 16:05 - 17:55
    sk936 sfo-cph 20:00 - 15:30+1

    - Det giver ikke gode muligheder for onward connections !
    - Bor man på hotel må man requeste sen udcheckning !
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,137
    "Synes godt om" modtaget:
    4,454
    Point:
    113
    Afgang SFO kl 20:00 vil passe mig super, jeg kommer jo altid nordfra (Napa) når jeg skal hjem.
    Men, der ser ikke ud til at mine bookinger er ændret endnu til de nye tider.
    Skærmbillede 2022-02-10 kl. 17.08.46.png
     
    Senest redigeret: 10/2/22
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  16. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,586
    "Synes godt om" modtaget:
    6,819
    Point:
    113
    OBS. OBS.

    IKKE vinterprogram 2021-2022
    men vinterprogram 2022-2023
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  17. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,137
    "Synes godt om" modtaget:
    4,454
    Point:
    113
    De tider er faktisk rigtig gode, du lander om aftenen og inden du har din bagage og er igennem pas/visa kontrol og har fået fat i lejebil så er rushhour omkring SFo overstået.

    Hjem er det også ganske ok, når du kører mod San Francisco kører du imod dem der skal hjem, der vil dog komme noget kø fra downtown og ud til SFO. Dertil kommer at det er en natflyvning hjem, så alt i alt klart bedre slottider end dem vi har i dag :)
     
    asf, Erwin Lansing, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    Jeg har lige modtaget denne e-mail fra SAS:

    NEW SKIES AHEAD
    Hej Henry
    Nu har vi frigivet billetter til sommerens bedste destinationer. Sammenlagt tilbyder vi 500 flyvninger om ugen til Sydeuropa. Udover klassiske rejsemål ved Middelhavet såsom Barcelona, Nice og Malaga, flyver vi dig også direkte til fantastiske Korfu, Heraklion og Santorini i det græske øhav – og også spændende Tivat i Montenegro. Vi åbner også en ny linje mellem København og den norske sommerby Kristianstad. Book nu og tag første skridt mod en dejlig sommer. Snart er den her!
    Book: senest 6. marts og rejs til sommer
    Med 24-timers fortrydelsesret og favorable vilkår for ombooking og refundering kan du trygt booke din rejse. Vi har en række tiltag på plads, der skaber en tryg og sikker rejse for alle ombord. Som medlem af SAS EuroBonus CO2-kompenserer vi alle dine rejser med SAS.
    Hilsner fra SAS​

    Du finder tilbuddet her: Lavpriskalender – de bedste og billigste flybilletter | SAS

    Er det gode priser? Jeg har ikke tjekket - og heller ikke meget føling med det.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  19. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    575
    "Synes godt om" modtaget:
    1,480
    Point:
    93
    umiddelbart kan jeg slet ikke finde nogle gode priser.
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,521
    "Synes godt om" modtaget:
    13,037
    Point:
    113
    Jeg har lige modtaget denne e-mail:

    AMAZING DEALS ON YOUR NEXT JOURNEY
    Hej Henry

    Udforsk foråret i det sydlige Europa, hvor vejret er mildt, restauranterne har udeservering, du kan spille udendørs padel, nyde de grønne golfbaner eller bare slappe af i en solseng med en god bog. Hvad med en tur til Malaga eller Alicante? Eller en weekendtur til en skøn hovedstad i Europa, f.eks. London? Skynd dig, for lige nu kan du booke forårs- og sommerrejser til hele Europa – til kampagnepris.

    Bonus tip: Trænger du til lidt luftforandring? Book en weekend i Stockholm eller Oslo, hvor vi har mange daglige afgange at vælge mellem.

    Rejs: 28. marts – 31. august 2022
    Book senest: 14. marts
    Book her: Lavpriskalender – de bedste og billigste flybilletter | SAS

    Vi fortsætter med at øge tilgængeligheden til Sydeuropa. Vi tilbyder lige nu 500 flyvninger hver uge og til sommer flyver vi til 120 skønne destinationer.

    Velkommen ombord!

    Hilsner fra SAS
    WE ARE TRAVELERS
     
    Kenneth K, mifira og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"

Del denne side