SAS Nyheds- og Tilbudsmail

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 8/6/15.

  1. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    131
    "Synes godt om" modtaget:
    336
    Point:
    63
    Tak, da jeg bestilte i går kunne jeg heldigvis ændre mine kontaktoplysninger til min vens. Har bestilt en tur til ham og kæresten til USA, hvor de flyer til LAX og hjem fra SFO på henholdsvis Plus og Biz. De har blot købt de nødvendige ca. 100.000 point og så endte den samlede billetpris var ca. 7.300 pr. mand, hvilket de synes var en fin pris
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Enig. Rigtig fin pris. Hvis du en anden gang får brug for at supplere kontoen med point, så send lige en besked. Jeg har mere end 800K på kontoen, så jeg skulle have mulighed for at hjælp.
     
    Tomas "Synes godt om" dette.
  3. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    131
    "Synes godt om" modtaget:
    336
    Point:
    63
    Fornemt! Du får lige en besked
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Thomas von Moos

    Thomas von Moos TVMO

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    343
    Point:
    63
    Kan være der er forskel på status eller en uges penge. :) Jeg bookede i sidste uge og prøvede at ringe omkring det og det var et meget hurtigt, nej.
    Jeg har 3 bookinger ud og hjem til ORD(grundet forskellige klasser til)
    Den ene fik jeg dog selv ændret da det kun var plus T/R og der var ekstra pladser tør dog ikke give mine biz billetter op.
    Det var da gode 18.000 ekstra point retur. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    72
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    53
    En veninde (uden status) fik i sidste uge en mail fra SAS omkring at der var dobbelt optjening på status point i nov 22 - feb 23 (lidt ligesom der var 4x optjening sidste vinter). Jeg kan læse at det også er en nyhed på en konkurenrende webside (finalcall).

    Jeg (guld) har ikke slev fået nogle mail fra SAS med dette tilbud, og jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside (eller dette forum). Har jeg bare overset det, eller det det måske targeted denne gang?

    Er det et tilbud i andre har fået?
     
    henrik.kristiansen og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Jeg har heller ikke modtaget nogen mail. Jeg får ellers altid reklamemails fra SAS - så jeg tror, den er røget i spam.
     
  7. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    917
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Har heller ikke modtaget nogen mail, og får normalt altid mails - og de går ikke i spam. Så ja, det lyder lidt mystisk..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    247
    "Synes godt om" modtaget:
    839
    Point:
    93
    Jeg har fået samme besked - det stod mærkeligt nederst i den seneste mail fra SAS, hvor de gentager pointtilbud ifm 30 års jubilæet. Betyder, at jeg bliver diamant, lang tid før planlagt :) Oven i, at jeg netop er blevet Life Time Gold.
     
    Ncbj og Henry "Synes godt om" dette.
  9. henrik.kristiansen

    henrik.kristiansen EB GOLD

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    94
    Point:
    18
    Jeg har så fint modtaget mailen om de 30%, men det var tilfældigt jeg læste på hjemmesiden, at de hiver dobbelt op på point og flyvninger. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. ChBoed

    ChBoed Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    36
    Point:
    13
    Jeg tror det er fordi meddelelsen om 2x point ligger lidt gemt i en mail. Jeg fik den 14. Oktober sendt en mail med overskriften "Din jubilæumsrabat på bonusrejser + pointsaldo"

    Scroller man ned står følgende:

    "DIN NÆSTA REJSE KAN VÆRE VÆRDIFULD
    Nu bliver det 2x lettere for dig at beholde eller opnå det næste medlemsniveau i SAS EuroBonus. For hver rejse du tager med os i perioden 1. november 2022 – 28. februar 2023 giver vi dig dobbelt så mange kvalificerende point* og flyvninger."
     
    Jeblin, Henry og henrik.kristiansen "Synes godt om dette"
  11. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    72
    "Synes godt om" modtaget:
    321
    Point:
    53
    Tak for info. Jeg fandt den også gemt i mailen den 14 oktober. Jeg har slettet den fordi, jeg tænkte det bare var en ekstra reklame for det tilbud de allerede havde sendt en mail om den 11. oktober. Men sjovt at der intet er på deres hjemmeside, det var godt nok nemt at overse, hvad jeg tænker er en rimelig vigtig nyhed. Det flytter da nok nogle flyvninger til SAS i Jan og Feb, hvor mit næste optjeningsår starter.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Wolla

    Wolla Aktivt medlem

    Beskeder:
    64
    "Synes godt om" modtaget:
    138
    Point:
    33
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Jeg fik i formiddags denne e-mail fra SAS

    USA og Canada fra 2699 kr.

    Hej Henry

    Lige nu har vi kampagnepriser til alle vores rejsemål i Nordamerika: Los Angeles, Miami, New York, Boston, Chicago, San Francisco, Washington og Toronto. Så uanset, om du vil ’hjem’ til New York, prøve dybhavsfiskeri i Miami eller bare opleve noget større og vildere, så er det nu, du skal booke rejsen.

    Rejseperiode: 1. december 2022 – 31. maj 2023
    Book senest: 31. oktober 2022​

    Kampagnen er også på forsiden af www.sas.dk

    Bestilles her: Lavpriskalender – Find flybilletter til lave priser | SAS
     
    PENSIONISTEN, henrik.kristiansen og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  14. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Så ligger der igen en e-mail fra SAS marketing:

    Skønne vinterdage
    Hej Henry

    Når dagene bliver kortere og vintermørket sænker sig, er der ikke noget bedre end at gå på opdagelse i en hyggelig storby. Tag på hotel, spis god mad og mærk den varme stemning lægge sig som en dyne over små gader og stræder.

    Lige nu har vi kampagnepriser på årets sidste rejser til udvalgte destinationer i Skandinavien og Nordeuropa. Så book din rejse i dag, og glæd dig til nogle hyggelige dage.

    Rejseperiode: 21. november – 31. december 2022
    Book senest: 7. november​

    Kampagnen er også omtalt på forsiden af www.sas.dk

    Billetter sælges her: Lavpriskalender – Find flybilletter til lave priser | SAS
     
    PENSIONISTEN og henrik.kristiansen "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Jeg har igen fået e-mail fra SAS. Denne gang, at man kan kombinere betaling med kontanter og EuroBonus point (jeg troede faktisk, at man altid havde kunnet gøre det - men der var jeg galt på den). Mailen har denne tekst:

    LAD DINE POINT BETALE EN DEL AF REJSEN
    Hej Henry
    Vi har netop lanceret EuroBonus Points + Cash, en ny fleksibel funktion i bookingflowet på sas.dk, der gør det endnu nemmere at delbetale for almindelige flybilletter med EuroBonus-point – og reducerer det beløb, der skal betales. Log ind før du begynder at booke, så får du muligheden for at bruge dine EuroBonus-point, når det er tid til at betale.
    Du kan bruge EuroBonus Points + Cash på alle rejser med SAS, i alle rejseklasser – inkl. SAS Go Light – og du optjener nye point på hele billetprisen og dermed også den del, du har betalt med point.
    Nu vil jeg ikke være negativ - men jeg gætter på, at indløsningsværdien er lav. Jeg lavede lige en hurtig søgning på en billet til London. Her blev 1 bonuspoint konverteret til 3,22 øre. Det er jo ikke meget. Så i stedet for at betale 3.501 kroner, kunne jeg betale med 93.135 point og 469 kroner.

    Jeg tør ikke sige, om EuroBonus pointenes værdi er forskellig på andre rejser
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  16. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,586
    "Synes godt om" modtaget:
    6,819
    Point:
    113
    Quote >> vi har NETOP lanceret Eurobonus points + cash >> unquote

    Dèn billet kategori har eksisteret længe !!! Oh SAS , ved I hvad I selv tilbyder ?

    @Henry det har ikke kunnet betale sig at benytte ovenstående på Europa destinationer, men derimod har det været en super fidus med fuld point indtjening på longhaul, hvis man alligevel har en god saldo købs point.
     
    T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  17. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Det har du da ganske ret i. Jeg tjekkede en billet fra København til New York i januar

    På den billigste billet på Plus er point 3,50 øre værd. Og på den billigste billet på Business er værdien 6,10 øre. Og man tjener hhv. 10.000 / 15.000 EuroBonus point på en rejse.

    Så meget kort om pointbalancen:
    • En ren bonus billet på plus vil kost 80.000 point (hvis man har Premium mastercard kan man nøjes med 60.000 point) + 340 kr
    • En billet på "Point + Cash" vil koste 103.870 point + 672 kr. Og her vil du optjene 10.000 eurobonus point (jeg er lidt usikker på om det er incl. 25% bonus for medlemmer med guld/diamant status).
    Hvis man systematisk tjekker priserne på andre klasser, så vil det nok vise sig, at værdien af EuroBonus point ikke er helt skæv. Specielt på Business.
     
    T4L og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  18. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,586
    "Synes godt om" modtaget:
    6,819
    Point:
    113
    Min rutine med ovenstående billet kategori er :
    - Jeg vælger f.eks. 2 rejser til USA (IAD) på Plus.
    - Vælger at betale 1/2 pris i kr og øre + resten i point pr. rejse.
    - De 2 rejser koster således een rejses pris i kr og øre + resten i point
    - Dette indbringer mig således 12.500 EB point x 2 rejser = 25000 nye EB point.
    - Det er da en god fidus.
     
    Jeblin, Erwin Lansing, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Invitation til den traditionelle Sankta Lucia begivenhed i London. Jeg har modtaget denne:

    Invitation to celebrate Sankta Lucia with SAS EuroBonus in London

    Dear Henry,

    Traditionally, Sankta Lucia is celebrated all over Scandinavia. The modern-day celebrations have little to do with the saint, and instead symbolizes light in the darkness. We invite you to join SAS EuroBonus and the Swedish Church for the magical Sankta Lucia celebration at Westminster Cathedral on Friday, 9 December.

    The program includes a selection of traditional Swedish Lucia songs sung by the Ulrika Eleonora Church Choir from Stockholm, together with soloist Hera Protopapas Wettergren. Towards the end of the celebration, the lights will be dimmed as Sankta Lucia leads her candlelit procession through the cathedral.

    Practical
    Seating for SAS EuroBonus members will be in the front section of the cathedral, close to where the choir will perform. Seats are limited, and are offered on a first-come-first-serve principle. Children of the age 7 and up are welcome.

    Where
    Westminster Cathedral, London SW1P 1LT, United Kingdom.

    When
    Friday, 9 December, 2022, at 19:00 (local time). The doors open at 18:00 (local time) and everyone must be seated at 18:45 (local time). The service ends at approximately 20:30 (local time).

    Price
    3 000 EuroBonus points per guest. Each invited EuroBonus member can book up to 2 tickets for the event.

    We hope to see you at the event, in London, on 9 December.

    Kind regards,
    SAS EuroBonus​


    Da jeg forsøgte at tilmelde mig, fik jeg denne besked (så udsoldt 40 minutter efter jeg har modtaget e-mailen):

    WOULD YOU LIKE TO BE ON THE WAITLIST?
    Thanks for your interest in this event. We're sold out, but we'll be happy to add you to our waitlist.

    As we have a limited number of tickets available for the event, tickets are issued on a first-come-first-serve basis. If you join our waitlist, you will automatically receive tickets, should they become available. The cost of the event is 3 000 EuroBonus points per guest, which will be deducted from your EuroBonus account prior to the event, if you receive tickets.
     
  20. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    727
    "Synes godt om" modtaget:
    1,278
    Point:
    93
    Jeg købte en billet til Beirut med denne kampagne, og har lige haft et helt grotesk forløb med SAS, ift. ændring af datoer.

    1. Jeg kan naturligvis ikke datoer ændre via hjemmesiden der giver "intern fejl" - den kan sikkert ikke forstå deres egen kampagne.
    2. Jeg forsøger at ændre billetten via chatten, og spørger specifikt hvad ændringen kommer til at koste. De vil opkræve et gebyr på 150 kr., selvom jeg gør opmærksom på, at hjemmesiden ikke virker, OG at der står at billetten kan ændres UDEN gebyr.
    3. Agenten vil ikke henvise mig til, hvor gebyret på 150 kr. fremgår. Jeg kan ikke engang Google mig frem til det heller.
    4. Jeg betaler modvilligt ændringsgebyret, og gør opmærksom på, at jeg vil gøre indsigelse, da hjemmesiden ikke virker.
    5. Agenten laver ændringen og forlader chatten. Jeg kan efterfølgende se at der er trukket 9000 point ekstra, som jeg ikke er blevet oplyst om. 30.000 i alt mod kampagneprisen på 21.000.
    6. Jeg starter chatten op igen og spørger efter samme agent, men de kan naturligvis ikke forbinde os. De første tre agenter giver mig bare et link til SAS Customer Care, der kun kan nås via kontaktformular.
    7. Fjerde agent læser den oprindelige chat, og medgiver, at jeg ikke skal betale gebyr, og at jeg er opkrævet for mange Eurobonus point (uden samtykke). Han får refunderet 9000 point til mig, men jeg skal stadig via konktaktformularen for at få refunderet gebyret.
    8. Konklusion: SAS er simpelthen så træls....
     
    Nicki Lolk Sørensen, Erwin Lansing, Peter F. og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side