SAS Nyheds- og Tilbudsmail

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 8/6/15.

  1. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    917
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Jeg har også været i kontakt med SAS (diamant-mailen) da jeg ønskede at opgradere en bonusbillet (BOS-CPH) booket med 30% rabat fra Go til Plus (da der nu er ledige pladser i Plus, hvilket der ikke var da jeg bookede). De står hårdnakket fast på, at det ikke kan lade sig gøre - men at jeg kan afbestille og booke en ny billet til almindelig point-pris...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    410
    "Synes godt om" modtaget:
    805
    Point:
    93
    har ikke læst betingelser, men min opfattelse har altid været at man kun kan få reduceret pris under kampagnen og ikke få rabat på bagkant.

    når det er sagt håber jeg det lykkes for dig og hører gerne hvis du kommer igennem med det.
     
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    917
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Ja, har også givet op - og det er egentligt også fair nok. Men tænkte det var et forsøg værd at give SAS muligheden for at give en diamant-kunde en ekstra-god service... :rolleyes:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    131
    "Synes godt om" modtaget:
    336
    Point:
    63
    Havde et lignende forløb tilbage i juni måned, hvor jeg bookede en tur til Toronto på biz med 30% pointrabat. På turen hjem var der en meget lang mellemlanding i Stockholm. Jeg ringer til kundeservice et par dage senere for at høre om jeg kan få et hurtigere fly hjem fra Stockholm, da jeg kan se der er en ledig bonusbillet som kan skære nogle timer af ventetiden og der får jeg bekræftet at jeg sagtens kan og medarbejderen oplyser at han vil rette det med det samme og at jeg vil få en bekræftelse på mail. Det ender med at han ombooker mig fra biz til economy på turen hjem og opkræver mig fuldt antal point uden af have nævnt det i telefonen. Jeg er efterfølgende i kontakt med SAS både over telefon og mail +10 gange og jeg har aldrig fået mine point igen.
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Læren er: Husk altid at spørge om det kan lade sig gøre uden der opkræves flere point.
     
    Tomas, PENSIONISTEN og jespersm "Synes godt om dette"
  6. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    917
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Ikke at det hjælper, men har en lignende erfaring. Jeg bookede engang en bonusbillet ARN-CPH, hvor jeg havde 10t layover efter ankomst til ARN - det var den eneste ledige bonusbillet den dag.. På selve dagen gik jeg i transfer centeret og spurgte om jeg kunne komme med et tidligere fly, og det kunne jeg sagtens, så kom med det første fly til CPH. SAS var måske venligere stemt tidligere (dette er vist 5 år siden), men konklusionen her var, at det hjalp på selve dagen - dog selvfølgelig en usikker plan, men forsøget værd...
     
    CHIP, Tomas, PENSIONISTEN og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    PENSIONISTEN, Henry, T4L og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    202
    "Synes godt om" modtaget:
    636
    Point:
    93
    Jvf. deres egen side gælder det også fra DK

    SALES PERIOD

    22 Nov 2022 - 28 Nov 2022

    Destinations from Scandinavia and Finland:

    BOS, CHI, LAX, MIA, NYC, SFO, WAS

    YTO

    Travel period:

    US: 11JAN23 - 31MAR23

    CA: 11JAN23-15JUN23
     
    PENSIONISTEN, Henry, T4L og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    917
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Korrekt, der er også tilbud fra CPH, men tilbudsprisen er dyrere. Det giver til dels mening for LAX og SFO, fordi det er direkte fra CPH, mens det kræver mellemlanding fra OSL og ARN. Men for EWR er det mystisk, fordi alle er direkte med ca samme flyvetid...
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    I dagens julekalender fra SAS:

    Fantastiske priser til The Big Apple
    Hvis du har tænkt på at booke en rejse til en af verdens mest ikoniske byer, New York, skal du slå til nu. Se frem til dage med shopping og skønne restaurantbesøg. Slut dagen af på en rooftop bar og se solen gå ned over verdens mest kendte skyline. Kampanjpriset gäller till både EWR; Newark och till nyheten JFK; John F. Kennedy flygplatsen.

    Book via dette link senest 4. december: Fantastiske priser til The Big Apple | SAS
     
  11. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    829
    "Synes godt om" modtaget:
    1,938
    Point:
    93
    Det er tilbud på EB-point billetter? Synes kun jeg får en revenue søgning op, og ingen priser i point :(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Det har jeg faktisk ikke tjekket.
     
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Jeg har nu været inde og kikke - og er meget forvirret.
    • Når jeg klikker på linket i e-mailen, så kommer jeg ind på en side, hvor der står, at jeg skal logge ind, for at få rejser med point rabat.
    • Det gør jeg - og får kun priser i kr. Ikke i point.
    • Når jeg begynder at booke helt fra begyndelsen - og anfører betalingen i point, så kommer rejserne frem til normale priser: 30.000 for Go, 40.000 for plus og 50.000 for business. Altså normale priser. Ingen rabat. (da jeg har højeste status på mit premium MasterCard, får jeg alle billettyper til 30.000 point - men det er jo også normal pris).
    Nu skal jeg ikke rejse til New York, så jeg kan ikke bruge tid på at grave mere i sagen. Men det virker meget underligt at SAS reklamerer med en rabat/særpris, som vi ikke kan få.
     
  14. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    829
    "Synes godt om" modtaget:
    1,938
    Point:
    93
    Ja det er det samme jeg får - meget forvirrende. Kunne ellers godt bruge en bonusrejse til New York med rabat, selv om det nok er svært at finde plads i Business :)
     
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Søg på denne side. Hvis du har premium status hos MasterCard, kan du få en returrejse til bare 60.000 point. Det er jo faktisk en fin pris.
     
  16. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,591
    "Synes godt om" modtaget:
    4,580
    Point:
    113
    Hvornår tænker du at ville afsted?
    Har denne her Biz retur 2 voksne, som nok skal aflyses
     

    Attached Files:

    Peter F. og Henry "Synes godt om" dette.
  17. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    829
    "Synes godt om" modtaget:
    1,938
    Point:
    93
    Det ville nok være i marts-april, men tak ellers :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Dagens tilbud i SAS julekalender:

    Rejs til Middelhavet med 30% pointrabat
    Nu får du 30% rabat når du booker bonusrejse til Barcelona, Rom, Nice og Palma! Book inden midnat i aften for at få del af tilbudet.

    P.S. Vi CO2-kompenserer alle SAS-billetter for vores EuroBonus-medlemmer.

    *Gælder både enkelt- og returrejser med SAS i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus. Rejseperiode: 1/01/2023 - 30/04/2023. Både ud- og hjemrejsen skal påbegyndes i den angivne rejseperiode. Rabatpriser ses direkte ved booking, hvis du er logget ind. Begrænset antal pladser. Skatter og afgifter tilkommer.

    Book her: SAS | Fly til Skandinavien, Europa, USA, Canada og Asien
     
    mifira og silferlood "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Fra dagens julekalender:

    Book en bonusrejse med 25% pointrabat før alle andre
    Nu får du 25% pointrabat når du booker bonusrejse til London, Manchester, Amsterdam, Gdansk og Warszawa! Book inden midnat 18. december 2022 for at få del af tilbudet.*Kampagnen vil være offentlig fra og med 13. december.

    P.S. Vi CO2-kompenserer alle SAS-billetter for vores EuroBonus-medlemmer.

    *Gælder både enkelt- og returrejser med SAS i SAS Go Bonus og SAS Plus Bonus. Rejseperiode: 1/01/2023 - 30/04/2023. Både ud- og hjemrejsen skal påbegyndes i den angivne rejseperiode. Rabatpriser ses direkte ved booking, hvis du er logget ind. Begrænset antal pladser. Skatter og afgifter tilkommer.


    Book her: Pointrabatter på bonusrejser | SAS
     
    henrik.kristiansen, klausbm, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,578
    Point:
    113
    Tilbud til dig som Sølv-medlem
    Hej Erwin

    Lige nu har vi ekstra gode kampagnepriser til dig, som er Sølv-medlem. Hvis du overvejer at lægge en rejse under juletræet i år, så er det nu, du skal slå til. Det kunne f.eks. være en rejse til Paris, Amsterdam, Las Palmas eller Tenerife, eller et andet dejligt sted.

    Rejseperiode
    Europa: 2. januar – 31. maj 2023
    USA: 16. januar – 31. marts 2023

    Book senest: 19. december 2022

    Tilbuddet er personligt og kan kun aktiveres via denne e-mail. Følg linket, log ind på din EuroBonus-konto og brug kampagnekoden.

    Vi håber, at du finder den perfekte rejse at pakke ind. Vi ønsker dig og dine nærmeste en glædelig jul med en masse dejlig mad, spændende bøger, træning og hvad der ellers står øverst på din ønskeliste.

    Julehilsner fra SAS EuroBonus
    TRAVELERS GET MORE
     
    SimonTopp2 og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side