SAS Nyheds- og Tilbudsmail

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 8/6/15.

  1. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,591
    "Synes godt om" modtaget:
    4,580
    Point:
    113
    Fik samme, men får fejl på linket
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,578
    Point:
    113
    Når jeg klikker på "Book" knappen i mailen, kommer jeg fint til en side, hvor jeg skal logge ind og efterfølgende udfylde kampagnekoden fra mailen. Der efter er det dog et helt almindeligt søgefelt og listen af kampagnedestinationer har et "f.eks." foran, så det er meget uklart hvad kampagnene præcist giver af rabat til hvorhen og hvornår.

    upload_2022-12-14_9-37-53.png
     
    asf, Henry og Tomas "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    SAS er åbenbart tilbage med Travellers Thursday. I e-mailen nævnes destinationen "München".

    Men på hjemmesiden ser det ud til at man kan få ekstra billige billetter til Aalesund, Geneve, Malaga, Milano, München, Salzburg, Sälen/Trysil, Torino og Zurich.

    Billetten skal bestilles i dag.

    Se her: Lavpriskalender – Find flybilletter til lave priser | SAS
     
    henrik.kristiansen, Kenneth K og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    har lige modtaget denne mail fra SAS:

    Lige nu! Vores bedste priser på rejser
    Hej Henry

    Det er tid til at planlægge årets højdepunkter. Lige nu kan du nemlig finde masser af rejsemål til kampagnepris – men kun i en begrænset periode. Så hop ind på sas.dk og book din drømmeferie, uanset om du er til sol og surfing, snorkling, spændende bøger under en parasol eller pulserende storbyer.

    Men vent ikke for længe med at booke. Vores fantastiske priser gælder kun t.o.m. søndag, d. 15. januar.*

    Rejseperioder
    Europa:
    23. januar – 28. oktober 2023
    Nordamerika: 1. marts – 28. oktober 2023

    Book senest: søndag, 15. januar 2023
    Gratis afbestilling inden for 24 timer af købet.​

    Billetter bestilles her: Lavpriskalender – Find flybilletter til lave priser | SAS
     
    henrik.kristiansen, PENSIONISTEN og Kenneth K "Synes godt om dette"
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Jeg har lige modtaget denne e-mail:

    HOME IS A WORLD OF ITS OWN
    Hej Henry

    De store rejseoplevelser kan være tættere på, end du måske tror. På sas.dk finder du lige nu billige rejser til Skandinaviens guldkorn – både i Danmark og i vores nabolande. Hvorfor ikke booke en inspirerende weekend i Stockholm eller Oslo? Eller benyt lejligheden til at booke en skitur i de svenske eller norske fjelde!

    Rejseperiode: 20. februar - 15. juni 2023
    Book senest: 30. januar

    Du kan trygt booke din rejse. Vores 24-timers fortrydelsesret gælder alle billettyper. Vi CO2-kompenserer alle dine rejser med SAS, når du rejser som SAS EuroBonus-medlem.

    Velkommen ombord!

    Hilsner fra SAS
    JOURNEYS THAT MATTER​


    Billetter bestilles her: https://www.sas.dk/lavpriskalender/
     
    PENSIONISTEN og henrik.kristiansen "Synes godt om" dette.
  6. SimonS

    SimonS Medlem

    Beskeder:
    18
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Så der kommet denne mail, hvor der indføres gebyr for afbestilling af bonusrejser. Til gengæld reduceres prisen for envejs rejser (til 50% af en returrejse?):

    OPDATERINGER TIL SAS BONUSREJSER

    SAS bonusrejser tilbyder en unik måde at opleve verden på og er vores mest populære tilbud til vores EuroBonus-medlemmer.

    Indtil nu har ombooking og afbestilling af bonusrejser været gebyrfrit (frem til 24 timer før udrejse), hvilket har resulteret i, at en stor andel af bonusrejserne ombookes eller afbestilles med kort varsel. Det påvirker samtidig tilgængeligheden af bonusrejser, da antallet af pladser er begrænset.

    For at forbedre tilgængeligheden af SAS bonusrejser, indfører vi derfor et gebyr på afbestilling og ombooking. Dette gælder kun nye bookinger, der er foretaget fra og med d. 1. februar 2023.

    I samme ombæring sænker vi pointprisen på alle one way-bonusrejser, så flere EuroBonus-medlemmer kan benytte sig af bonusrejser. Dette gælder for alle billetter, der er markeret som SAS bonusrejser.

    Der vil selvfølgelig fortsat være 24-timers fortrydelsesret på alle bookinger, uanset billettype.

    Hilsner fra
    SAS EuroBonus ​
     
    PENSIONISTEN, henrik.kristiansen og Henry "Synes godt om dette"
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,519
    "Synes godt om" modtaget:
    13,035
    Point:
    113
    Den mail ser jeg frem til at modtage. Den er endnu ikke landet i min postkasse.
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  8. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    194
    "Synes godt om" modtaget:
    753
    Point:
    93
    Jeg har også fået den (på svensk) og når jeg klikker på "Læs mere", kommer jeg til den almindelige EB side på sas.se, hvor jeg ikke kan finde prisen på dette gebyr?!

    Men uanset hvad... bum bum... så kan jeg godt se, hvor de vil hen med det. Jeg hamstrer selv bonus billetter, med henblik på at afbestille, når vi kommer tættere på og jeg bedre kender mine planer. I det mindste kommer der noget den anden vej (billigere enkeltbilletter) denne gang :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    917
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Jeg har gjort det samme, så synes egentlig dette er et ret fornuftigt initiativ - specielt når der også er en forbedring inkluderet. MEN; hvorfor kan man se hvad disse gebyrer bliver? Det er altså helt sort, og typisk SAS at give så dårlig kommunikation...

    EDIT: Jeg ringede lige til diamantlinjen for at høre gebyrerne, for jeg er simpelthen så træt af, at de informerer så dårligt. Det bliver fremadrettet 175 DKK for korte ture og 525 DKK for lange ture.
     
    Senest redigeret: 25/1/23
    PENSIONISTEN, Clementos, Oletjala og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    131
    "Synes godt om" modtaget:
    336
    Point:
    63
    Jeg synes det er for meget at skulle til at betale 525 i gebyr for at kunne afbestille en bonusbillet til f.eks USA, da det især har været fleksibiliteten der har været vigtig for mig. Ender derfor nok med at at sende en opsigelse afsted, også med tanke på at gebyret for kortet stiger næste gang det skal fornyes
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    692
    "Synes godt om" modtaget:
    2,056
    Point:
    93
    Hvad er det, du siger op: EuroBonus eller dit kreditkort?
     
    Nj4220, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  12. JackB

    JackB Points chaser

    Beskeder:
    128
    "Synes godt om" modtaget:
    328
    Point:
    63
    Den grundlæggende tanke med gebyret er ganske god, for det er klart en løsning på hamstring af bonusbilletter, som først afbestilles tæt på afgang.
    Men så kunne man have lavet, så gebyret kun skulle betales, hvis der var mindre end eksempelvis 3 mdr. til afgang.
     
    Kenneth K, Tomas og Henry "Synes godt om dette"
  13. Tomas

    Tomas VIP medlem

    Beskeder:
    131
    "Synes godt om" modtaget:
    336
    Point:
    63
    Mit premium kreditkort og det kommer til at have stor betydning da jeg tjener alle mine point gennem det. Har dog et par måneder til der sker fornyelse så jeg kan nå at overveje om det skal opsiges eller ej
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Euroatc

    Euroatc VIP medlem

    Beskeder:
    181
    "Synes godt om" modtaget:
    690
    Point:
    93
    Jeg må indrømme, at jeg synes det er helt fair, at de lægger gebyr på. Jeg læste et stedet 70% af bonusrejserne på SAS Long Haul bliver afbestilt (på Business endnu flere). Det er jo uholdbart - både for os, der har svært ved at finde bonusrejser, men også for SAS som jo i yderste konsekvens kan ende med at flyve med sæder de kunne have solgt, fordi folk afbestiller 24 timer før.
    Hamstring af bonusbilletter som "Plan B" har vel aldrig været meningen fra SAS's side. Hvad gebyret skal være ved jeg ikke. Men det skal være tilstrækkeligt meget til at afholde pointmillionærerne fra at booke bonusbilletter de i virkeligheden ikke skal bruge efter min mening.
     
    asf, Kenneth K, PENSIONISTEN og 5 andre "Synes godt om" dette.
  15. Jmeier

    Jmeier Aktivt medlem

    Beskeder:
    67
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    Jeg er MEGET enig!
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  16. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,586
    "Synes godt om" modtaget:
    6,819
    Point:
    113
    - I min lille verden er det et af de allerbedste tiltag sas har foretaget i lang tid.

    - I min øresnegl har jeg hørt at det er forrygende tal, hvad visse EB-medlemmer har præsteret at just-in-case booke, det ligger langt ud over al sund fornuft. Ingen respekt. - Gebyret skal være højt.

    - Man kan forestille sig hvor mange afgange, der er blevet blokeret for salg til øvrige kunder, når man tager i betragtning at det er EB-medlemmer i 3 lande, der alle 3 har enorme rejse aktiviteter : DK, NO og SE.

    - Endelig SAS, godt gået.
     
    asf, Jmeier, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. SimonS

    SimonS Medlem

    Beskeder:
    18
    "Synes godt om" modtaget:
    41
    Point:
    13
    Jeg synes @JackB s forslag er mest fornuftig - fristen for gebyrindtrædelse kunne endda reduceres til én måned. Det kan være meget svært at finde bonusrejser i biz oversøisk for 4 personer samtidig og kræver at man er meget fleksibel. Ofte booker man en envejs rejse først og så den anden vej senere, når noget dukker op; og så kan man være nødsaget til at ombooke den første billet. Der vil det være urimeligt med et gebyr efter min mening.

    @Tomas du kan opsige kortet når som helst, så trækker de blot den ubrugte del af årsgebyret fra i den endelige opgørelse.
     
    Tomas og Henry "Synes godt om" dette.
  18. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,136
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Fuldstændig enig, book de bonusbilletter du har brug for og benyt dem! aflys som var de almindelige billetter.
     
    Jmeier og Henry "Synes godt om" dette.
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,219
    "Synes godt om" modtaget:
    6,578
    Point:
    113
    Når du nævner almindelige billetter, så ville en anden mulighed have været at indføre prisdifferentiering, så fleksible billetter koster flere points. Der er mange måder at reducere incitament til at booke for at afbestille, SAS har valgt et af dem, som passer bedre for nogle, og dårligere for nogle andre, kunder.
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  20. Jmeier

    Jmeier Aktivt medlem

    Beskeder:
    67
    "Synes godt om" modtaget:
    106
    Point:
    33
    HØRT!! :)
     
    Nj4220 "Synes godt om" dette.

Del denne side