Som jeg læser det er der en bindingsperiode på 1 år, så prisen er 950SEK, det kan dog stadig være en god pris hvis man står og mangler point til en booking.
Men kommer du ikke til at betale for 12 måneder? De har denne betingelse: The membership runs on a 12-month basis. Memberships are charged in Swedish crowns (SEK). You may cancel your membership within the first 14 days.
Tilbud på SAS klippekort. Kortet kan bruges af flere personer og du rejser på klasse C, der giver 1.200 EuroBonus point + 25% til medlemmer med guld- eller diamant status. Nu ved jeg da, hvad jeg skal købe på mit MasterCard, når der er dobbelt op Jeg har lige fået denne mail fra SAS OPDAG TRAVEL PASS Rejser I ofte mellem de samme to byer? Så kan I få mængderabat! SAS Travel Pass er nøglen til bedre priser, mere fleksibilitet og mere komfortable rejser på SAS Plus. Lige nu kan I købe følgende Travel Pass klippekort – inklusive Travel Pass Biofuel – til kampagnepris: København - Aalborg 750 kr København - Aarhus 750 kr København - Oslo 1300 kr Aalborg - Oslo 1300 kr Aarhus - Oslo 1300 kr Billund - Oslo 1300 kr Køb i dag og begynd at rejse, når I vil. Klippekortet skal aktiveres inden for seks måneder fra købsdato. Kampagnen udløber d. 12. juni- KØB NU
Jeg kan kun være enig i, at 6,5 øre per point er en fin pris - hvis du eksempelvis sammenholder med køb af point. Her betaler du over det dobbelte (13,7 øre). Og hvis du har fly premium niveau, ja så hjælper 10.000 point også rigtigt godt, når du skal op på næste niveau. Jeg tror, jeg skal bruge mit MasterCard på dette køb.
Kan I se, hvor længe tilbuddet gælder? Jeg har søgt efter en udløbsdato - og kan ikke finde den. Men 130 ekstra point og 26 status point er da også værd at tage med.
EN KORT REJSE RÆKKER LANGT Hej Henry, Der mangler ikke skønne weekenddestinationer i Europa. Glæd dig til en romantisk forlænget weekend i London eller nogle afslappende dage i Gdansk. Måske vil du gerne opleve et nyt sted eller rejse tilbage til din yndlingsby? Når du flyver med SAS, kan du vælge mellem masser af dejlige storbyer. Book nu, så du kan se frem til at rejse til sommer eller efteråret. Rejs: 24. juli-15. december Book senest: fredag d. 26. maj Gratis afbestilling inden for 24 timer efter booking. Hilsener fra SAS JOURNEYS THAT MATTER Find billetterne her: https://www.sas.dk/lavpriskalender/
" SAS nyheds- og tilbudsmail " Er der nogen der kan huske eller har noteret, hvor længe i forvejen SAS offentligt gjorde kampagnen med dobbelt up status point i vinter perioden ?
https://travel-dealz.com/deal/sas-eurobonus-discount-rewardflights/ Nogen af jer der har modtaget en mail om det tilbud, når jeg søger kan jeg ikke rabatten.
Nej, men så vidt jeg kan se, så gælder det alene for rejser fra USA til Skandinavien. Og når jeg søger på en sådan rejse, så får jeg rabatten. og jeg får den også på min flypremium billet på business. Altså: En bonus business billet fra USA til DK for sølle 21.000 point.
Rejser man f.eks. ofte til/fra SFO, kan det nok være en fidus at booke 1) en oneway bonus CPH-SFO 2) en retur, eller måske to retur bonus SFO-CPH-SFO 3) og senere en oneway bonus SFO-CPH
Jeg fik en email om at der gik 25 dage før de kom ind, den kom dagen efter indmeldelse. Så da der var gået 30 dage skrev jeg og så kom de ind på kontoen 2 dage efter.
Takker. Så må jeg også skrive til dem. Har dog ikke fået mail om EuroBonus point. Måske har jeg lavet en fejl i mit EB nummner? Eller måske helt glemt det?
Har du/I taget 1 år fra start? Ikke løbende medlemskab? Har total glemt denne kampagne, men kan se den stadig er aktiv.