Er det fordi du vil gøre brug af det? For ellers giver det vel fin mening blot at købe en måned. Eller er der nogle betingelser jeg har misset, udover det ikke må opsiges i 14 dage?
Vedr. kampagnen hos Singular, så er den stadig aktiv kan jeg se - hvis nogle står og kunne bruge nogle billige points. Jeg har dd. fået mine 10.000 Extra Point. Præcis 30 dage efter jeg oprettede 1 års abonnementet. https://singular-society.com/pages/eurobonus
Der er vel flere muligheder: Abonnementet kan fortsætte på det nye kort (det har jeg oplevet med mit månedlige tilskud til Wikipedia på 1 USD). Så jeg skal reelt opsige mit kort eller gøre indsigelse mod betalingen for at stoppe det. De kan bede dig om at opgive et nyt kortnummer. Hvis du ikke accepterer, så kan de vel i yderste tilfælde hive dig i retten. De kan bede EuroBonus om at tilbageføre de 10.000 point, hvis du ikke fortsætter abonnementet. Og så kan de naturligvis også blot trække på skulderne og skrive dig i den sorte bog - jeg ved ikke, om de i Danmark vil indberette dig til Ribers (eller hvad selskabet nu hedder i Danmark)
Der ser ud til at SINGULAR har fjerner muligheden for årlig betaling og tilbyder kun månedlig betaling på 95 SEK med en binding på et år. Mon det skyldes den så dårlige kurs for tide .
Halløj derude. Singular er oppe igen med 10.000 point for tilmelding frem til 31/12 og i går fik jeg så en kode på 25% rabat. JOINUS Så ca. 600dkk for 10.000point er da meget fint hvis man lige står og mangler https://singular-society.com/pages/eurobonus
Tak for tippet Thomas. Jeg har just fået meldt min bedre halvdel ind også. Jeg gjorde selv tidligere på året, da man kunne betale hele året på én gang. Det kunne man åbenbart ikke nu. ☺️ Pyt. Godt nytår. dbh Henrik
Singular kører stadig deres kampagne kan jeg se, men har de ændret T&C, eller har du faktisk fået dine 10,000 point? Der står nemlig klart og tydeligt nu: - EuroBonus Bonus Points will not be given for orders that use any vouchers, discount codes or free trial promotions.
Du får EuroBonus point både ved at tilmelde dig - men også ved køb. Du får dog ikke EB point på køb: der betales med voucher hvor du bruger rabatkoder der er udløst af gratis prøve.