Fik mail med link til denne side: http://www.saseurobonusmastercard.d...ium=email&utm_content=&utm_campaign=News-1604 første gang jeg ser de reklamerer for MobilePay. Men hvis de får folk til at bruge det i butikkerne, så er både SAS, SEB, Danske Bank og kunden vel tilfreds
Har netop fået samme. Er det starten af begyndelsen på hvornår de får lavet det så de kan se om man bare overføre penge til andre personer, og så ikke for point for det?
når Danske Bank endnu ikke kan skrive andet end "MobilePay" i udskriften, så tror jeg der går et stykke tid inden det sker.. men sker nok før el. senere
Der burde være udsalg til Asien, men deres link viser forsiden og der er ikke kommet et banner op endnu. På den svenskehjemmeside reklamere de med det, men linker bare til lavpriskalenderen der ikke virker bilig på nogen mode... Det kommer nok senere...
Shanghai, Hong Kong & New York 2499 LAX, NRT 2999 Reelt nok en prisstigning for dem der har baggage med, men passer mig meget godt! Derudover 3000 til NRT er da en fantastisk pris direkte, men der er først billetter fra november.
Havde lagt mærke til at ungdomsbilletter var blevet dyrere efter indførslen af Go Light, men positivt de nu kan købes u/ baggage
Får man stadig bagage med på Youth Go Light hvis man er EBS eller højere? Kan ikke rigtig læse mig til det noget sted...
De generelle regler er her: https://www.sas.dk/eurobonus/om-eurobonus/Medlemsniveauer/ Bagage noterne for ekstra baggage for EBS/EBG/EBD er: *** (Ekstra baggage med SAS) Gælder også skitaske, golfbag osv. Max. 23 kg/stk. **** (Ekstra baggage med *A) Enkelte flyselskaber tilbyder kun denne fordel på Star Alliance-tilslutningsfly. Ekstra bagage tilbydes ikke ved rejser i Europa på ”Light”-billetter med Lufthansa, Austrian og SWISS samt ”Check&Go”-billetter hos Brussels Airlines. Mit gæt er, at ungdomsbilletter følger samme regler.
og klikker man kommer man hen til det der diskuteres her: https://insideflyer.dk/forums/threa...ingapore-airlines-1-maj-2016.2482/#post-30121 Men når man køber codeshare med SAS ved man jo, stadigvæk ikke, hvilken bookingklasse man får hos SAS.. - så synes ikke det er optimalt markedsføring (og er der ikke noget tilbud, når man sender sådan en mail??)
jeg mener at man plejer at få de bookingklasser der er ledig på SIA's hjemmeside.. dog er det oftest ca. 400 kr billigere at købe hos SAS - hvilket minder mig om min aller første post som bragte mig ind på dette forum for ca 2 år siden men i det mindste får alle bookingklasser nu points, så færre vrede kunder end tidligere..
Fik en tilbudsmail fra SAS idag. Ret gode priser til en hurtig sommerferie tur sydover. København– one way fra BARCELONA549,- DUBROVNIK699,- MALLORCA899,- MALAGA549,- ATHEN549,- NICE599,- MILANO549,- Book senest 6/6 2016. Rejs i perioden 27/6–31/8 2016. Prøv fx Athen 26-27.8 til dkk1143 t/r på sas.dk eller dkk1043 via OTA
Fik en mail der henviste til dette tilbud: Gælder også AAR, og er endnu billigere på returen Skarpe priser! Billigere end DSB Ungdom!
ja, ser ud til, at der er nogle fly der skal fyldes op og ser, at en "almindelig" Plus pris er 6900kr - cirka... vi vil have F&F tilbud