SIM kort USA

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Ekeren, 13/8/15.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Købte i en T-Mobile shop og det var aktivt inden jeg gik ud af butikken... Ekspedienten aktiverede det for mig...
     
  2. Trolix2000

    Trolix2000 Medlem

    Beskeder:
    53
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Okay, det lyder godt - så skal jeg bare lige finde en T-Mobile shop der har åbent lørdag aften... Alternativet at tage den Wal-Mart der ligger på vej ind til byen. De har sådan som jeg kan se både T-Mobile og AT&T sim-kort pakker på lager (link nederst). Problemet er nok at de ikke kan hjælpe med at aktivere. Ellers sælger Kroger Readysim's løsninger, men de har heller ikke åbent lørdag aften. Jeg må nok vente til søndag formiddag...

    Link til Wal-Mart: http://www.walmart.com/search/?query=at&t sim&sort=best_match&cat_id=0
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Den plan jeg har med 3usd/dag kunne ikke bruges på et Wallmart sim - kun på sim købt direkte i en officiel T-Mobile shop. Hvordan det er med den nye prepaid plan ved jeg ikke. Men meld gerne tilbage...
     
  4. Trolix2000

    Trolix2000 Medlem

    Beskeder:
    53
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Det gør jeg!
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Hvis nogen her står og har behov for et T-Mobile US SIM-kort inden for de næste par måneder så har jeg et som kan lånes eller overtages. Kortet er aktivt og pt. gyldigt indtil omkring den 19/10-2015 og befinder sig i Kbh.

    Det er desværre blevet lidt for dyrt at vedligeholde et kort, modsat før hvor det kunne gøres for $10 om året. Nu kræver det minimum $36 om året så det dropper jeg fremover. Så hellere låne det ud eller give det videre til andre der kan bruge det.

    Måske kunne det være en idé til et underforum, med ting der kan lånes/byttes til ture til udlandet?
     
    AMJ, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side