Tæt på guld, nogen tips?

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Nostromo72, 10/8/15.

  1. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    med to enkelt til TXL kan man flyve ud 19:35 og lande igen 22:10 - 40 min layover i TXL er selvfølgelig en risiko på to enkelt.
    Anders
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det hjælper altid at give crew besked, så de kan vente længst muligt på dig. Men ja - 40 min er en risiko i TXL
     
  3. Nostromo72

    Nostromo72 Medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Så er beslutningen taget og der er booket 2 ture til Berlin der giver 9000 point som der mangler.
    Fik en yderst venlig behandling da kun den ene billet gik igennem grundet fejl på deres hjemme side, så begge ture blev dobbelt checket og den søde dame valgte nogle sæder med extra benplads. Samtidig kunne hun bekræfte at jeg havde regnet rigtigt og at de glædede sig til at byde mig velkommen til deres guld program.
    Dejlig service :)

    Har ligeledes oprettet en OptionTown konto og lagt billet ind til en opgradering på min Vegas tur til Oktober, håber den går igennem.

    Som ny og første indlæg/tråd her på sitet vil jeg også gerne sige tak for råd, tips og meninger fra alle der bidragede.
    Det var godt lige at få lidt andre øjne på og jeg fik helt klar lært nogle nye tips og trick til fremtiden!
     
    mhsalv, Flemming Poulsen, Ali Taran og 8 andre "Synes godt om" dette.
  4. Nostromo72

    Nostromo72 Medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    Lørdag tikkede de sidste point ind fra mit mileage run og har nu nået guld status.
    Glæder mig allerede til næste rejse :)
     
    Rikke Haugen Olsen, mhsalv, Baadsgaard og 11 andre "Synes godt om" dette.
  5. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    tillykke - kom guldstatus på slaget 45000 point?
     
  6. Nostromo72

    Nostromo72 Medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    30
    Point:
    13
    45150 så ja det kan man vist godt sige :)
     
    Rikke Haugen Olsen, Kristian og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det er da godt ramt :)
     
  8. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    @frankbrix @Rikke Haugen Olsen hvordan booker I denne rejse?

    Edit: Jeg fandt det... :)
     
    Senest redigeret: 30/8/15
    Rikke Haugen Olsen, Henrik Olsen og Peter F. "Synes godt om dette"
  9. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Er i samme dilemma som nogen af de tidligere BF´ere. Er EBS og skal have 11.000 point inden udgangen af september for at blive EBG. Der er stadig lang vej. Der har været nævnt pro/kontra for at spendere på guldet. Hvordan får man pointene billigst - 3 x TXL via OSL i plus så er det vel kr 7.500 og bruge 3 hele dage på projektet og det er spørgsmålet om det er det værd selvom DC kortet så bliver gratis. ( betaler kr 495 rentefrit for VIP kortet). Man kunne jo osse købe manglende basispoint via SAS shoppen men vil koste over 10k og det er for dyrt.
    Noget andre gode ideer til et hurtigt MR ?
     
    Senest redigeret: 2/9/15
  10. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Et forslag: CPH - PRG i plus med guld-bonus giver 5630 points, da den er over ARN og koster 3100. 2 af dem og du er home safe. 6200 og 2 dage og PRG er ret nem at vende i
     
    DrDreier og clager "Synes godt om" dette.
  11. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Ok, ikke nogen hjælp herfra, men igår kunne man købe en retur til LAX for ca. 3900 og den giver 9500 points. Nu koster den over 5.000 også selvom det først er i 2016???
     
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Men @Baadsgaard @clager er EBS, dvs. ingen 25% bonus til ham... med hensyn hvad du skulle, kunne en hurtig tur til HKG måske kunne gøre det?

    Capture.JPG
     
    jefi99, tbh, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Tak for input vedr. HKG som absolut er en mulighed. Dog havde nok været sjovere weekenden før når hele BF holdet er afsted. Som du siger uden bonus på indkøb som EBS bliver PRG ingen god løsning. Men har jo også meldt mig til Charlies BF meet den 18. så er i tænkeboks.
     
  14. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det vil være billigere med Go ud og Plus hjem ;)
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    den giver bare ikke nok weekenden før? MEN husk, der er øl på en bar i hong Kong også:

    Capture.JPG

    ... som sagt, den giver ikke nok point, så skal du lave en OptionTown og du er ligevidt hvis ikke går igennem, men så kan man måske købe de sidste 1.250 point eller en tur til Oslo eller hvad ved jeg... og synes måske 10K er for dyrt for 11K point...
     
    clager "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @jefi99 - tænkte jeg også, men vil sku hellere sidde på et dagsfly i GO og "natflyet" i Plus...
     
    Peter F., clager og jefi99 "Synes godt om dette"
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    en anden fordel er vel også sædereservation som guld, uden gebyrer og især, hvis man skal betale op til 399kr for at vælge sit sæde, så kan det vel løbe op for en familie på LongHaul: http://www.check-in.dk/saedereservation-til-399-kroner-hos-sas#.Vf5Cn_mqqko

    "...Nu har SAS valgt med virkning fra den 15. september at indføre differentieret prissætning på sædereservation, der sker tidligere end 22 timer før afgang.

    Der er tale om fire priskategorier i SAS Go. Et sæde med ekstra benplads koster 399 kroner per strækning, mens et såkaldt "preferred" sæde koster 299 kroner. Disse sæder er der ganske få af om bord på flyene."

    Endelig er det også muligt at forudreservere et gangsæde eller vinduessæde, hvilket koster 199 kroner, og for de rejsende, som absolut vil foretrække et midtersæde, vil der være en betaling på 79 kroner per strækning.
     
    clager "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry, PENSIONISTEN, clager og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det var en spøjs ændring ... så stor en forskel kan det da ikke gøre på bundlinien.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    D. 15 til d. 17 er jo første lørdag op til jul så det er nok naturligt nok. Så rykker de det så en uge tilbage i januar, men jeg tror ikke det handler om $... tror det handler om kapacitet når forretningsrejsende kommer tilbage og der har man nok lært at det gør de i 2. uge af januar og ikke først i 3. uge.
     
    *flyer, Peter F., RasmusH og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side