Tæt på guld, nogen tips?

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Nostromo72, 10/8/15.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Endvidere er julen i år jo rigtig til glæde for arbejdsgiverne... - så ja, det tror jeg også er der den "hænger" og så gider vi ikke have alle de "Sølvfisk" rendende :p
     
    Senest redigeret: 8/11/16
    Henry, jakobv84, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,548
    Point:
    93
    Hov, hov.. Jeg har haft god gavn af loungen henover sommeren som "sølvfisk". Men giver @jakobv84 ret, tror også ændringen har mere med kapacitet at gøre end ren økonomi.
     
    Henry, Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg syntes også det er en god fordel for sølv folket med fast track og lounge adgang. Så ud fra dette er det jo en tilbagegang.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Hrrrrmmmphh.... Som evig sølvfisk ( :( ) er ændringen skam en smule irriterende:cool: Især når jeg nu har en tur planlagt 15/12... Vel vel, no such thing as a free lunch.
     
    Senest redigeret: 10/11/16
    Henry, tbh og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,381
    "Synes godt om" modtaget:
    12,762
    Point:
    113
    Men du kan vel stadig købe adgang til loungen med point. SAS skriver på deres hjemmeside:

    • You can also use your points to upgrade, get lounge access or shop onboard.
    Kilde: http://www.sas.dk/Templates/FlexiblePage.aspx?id=240758

    Har ikke lige kunnet finde prisen - så du må nok lige søge lidt, eller få hjælp fra en anden IF-er.
     
    mhsalv "Synes godt om" dette.
  6. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    Lounge koster 2.500 point ved checkin eller 3.000 point ved skranken i receptionen:

    https://www.flysas.com/en/eurobonus/spend-points/lounge/

    Kontantprisen er €22 ved checkin el. €30 i receptionen så det er vel rimelig værdi for pointene, 6,6 øre pr. point ved check-in (forudsat man er villig til at betale kontantprisen). Bemærk det kun gælder SAS' egne lounges.
     
    mhsalv, Henry og klausbm "Synes godt om dette"
  7. mhsalv

    mhsalv VIP medlem

    Beskeder:
    144
    "Synes godt om" modtaget:
    355
    Point:
    63
    Yes, det gør jeg naturligvis også hvis der er meget tid at slå ihjel... Måske skal jeg tage mig sammen til at købe en plus-billet i ny og næ. Med bopæl i Norge kan man nemt nyde lounge og indtage mad, chips og øl tilsvarende €22/NOK200;)

    Eventuelt bare være mega-norsk og tage på MR t/r AKL i SQ C og sikre *A guld. Som studerende. Glimrende idé.

    ...not:oops:
     
    Henry, Ulrik, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side