Tilbud på Bose QuietComfort 25

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 20/12/14.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @obs - det var sku en stærk pris.. - men måske varmed de op til de nye... - @Henrik Olsen - vi mangler en anmeldelse af dem...
     
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Ali Taran "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    derfor du bruger kreditkort... (og får bonus, så er du udover det pjat..)
     
    obs, SebastianBruun og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Mon ikke prisen falder til det niveau eller lavere fremover nu der er en ny model på markedet? Jeg tror det...
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Bare hvis nogen skulle finde på at bestille direkte fra bose... Hav tålmodighed...

    Jeg bestilte d. 15/6 nogle nye plastikdimser til mine QC20, samt et etui, med 4-6 dages levering, fint jeg skulle først afsted d. 27.
    Da jeg ikke har hørt mere fra dem skriver jeg d. 27. til dem at jeg gerne vil afbestille dem når de ikke har sendt dem endnu.
    1/7 sender de dem og siger at de bliver leveret d. 5/7. Det er da for ringe. Jeg har sikkert 14 dages fortrydelsesret, men er ikke hjemme før d.25/7 (så hvordan modtager jeg overhovedet pakken...) og så kommer jeg til at betale porto. Jeg har skrevet og spurgt hvad meningen er, men belastende...
     
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lyder som du har været uheldig.
    Jeg bestilte et nyt etui efter at have glemt det i et fly (naturligvis..)

    Det kom på få dage.
     
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg må sige jeg havde forventet mere fra bose, så det er godt at høre.
    Jeg melder tilbage når/hvis de svarer.
     
  8. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Hvis du nægter modtagelsen (lader være med at hente pakken indenfor 14 dage, eller siger det til posten at du nægter modtagelse) skal du ikke betale retur Porto, og du har krav på at få refunderet hele beløbet (inkl. Fragt)
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Nå så kom konklusionen og det gik over forventning!
    Bose skrev ligeledes at jeg kunne kontakte leverandøren og jeg så ville få pengene tilbage inden for 30 dage, men først dagen inden de blev leveret. Det nåede jeg så ikke, og de blev smidt i postkassen.
    Da jeg først er hjemme d. 3. august (ok, 1 hel dag d. 27. Juli+en halv dag før...) skrev jeg til bose at jeg syntes det var "uheldigt" med 15 hverdages levering mod de 6 lovede og at et forsøg på at afbestille blev kviteret med en bekræftelse på forsendelse 4 dage senere. De beklagede og forklarede at mailen var blevet forwarded internt og ikke nået frem, men de tilbød at refundere pengene hvis jeg var interesseret.
    Jo tak, så ville jeg bare vide hvordan med tilbagesendelse når jeg ikke er hjemme et stykke i nu. Det skulle der dog ikke være noget af og jeg gik lov at beholde produkterne! Det var egentligt ikke et forsøg på at tigge, men fin redning fra deres side og så har jeg plastik dimser til næste gang de skal skiftes og de har fortsat en glad kunde :)
     
    mhsalv, CHA211, Schwert og 4 andre "Synes godt om" dette.
  10. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Hjælp! Jeg købte ca. den 1/7-15 et par QC25 hovedtelefoner i Computercity.

    Omkring oktober begyndte de at lave underlige kliklyde, men eftersom jeg var i Australien lod jeg være med at reagere på det, da jeg ikke havde kvitteringen med derned.

    Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lokalisere kvitteringen, og nu er venstre side af hovedtelefonerne stået af. Jeg har ikke brugt dem de sidste tre måneder, så jeg ved ikke præcist hvornår det skete.

    Jeg er i USA, så har ikke mulighed for at gå ned i Computercity, så jeg kan ikke gå derned og spørge om de kan finde kvitteringen ved hjælp af min kortbetaling.
    Mit spørgsmål er om i ved om der er mulighed for at få dem repareret, såfremt jeg går til en bose forretning, eller om min bedste mulighed er at holde på dem til jeg kommer tilbage til Danmark, og håbe på at Computercity vil være behjælpelige med at finde min kvittering, så jeg kan lave en reklamationssag?
     
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Reklamation skal ordnes direkte hos Bose, og bør bare kræve serienummeret som er i et af ørerne. Jeg havde købt ved Komplett og de sagde jeg skulle henvende mig direkte. Fungerede ubeklageligt - så prøv at gå ind i Boseshoppen
     
    mdk "Synes godt om" dette.
  12. mdk

    mdk VIP medlem

    Beskeder:
    379
    "Synes godt om" modtaget:
    637
    Point:
    93
    Tak for hjælpen! De var 13 måneder gamle og dermed udenfor international garanti, fik dog et par nye, og fik ved lejligheden udskiftet til Android versionen fremfor Apple :)
    Tak
     
  13. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Elgiganten har tilbud her i weekenden på alle in-ear headphones. Det betyder, at man kan få Bose QC20i helt ned til 1.359 kr, hvilket må siges at være pænt billigt. Der er flere modeller og farver, og prisen varierer, men check selv hvis du er interesseret. Tilbuddet gælder til lørdag.
     
    Schwert, *flyer, asf og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Det er en rigtig god pris, dog synes jeg kun jeg kan finde iPhone-udgaven til det online - Android-udgaverne koster 1.679kr (som stadig er en ok pris). Men det kan da være man lige skulle stikke hovedet ud i butikken i Fields og kigge efter...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    YeePeeKaYay - ENDNU ENGANG er det dejligt at være "æblemand" et sæt QC20i bestilt til 1359,20 - så vidt jeg kan se er den pris så skarp at det end ikke kan betale sig at vente til Minneapolis i næste måned........

    /Schwert
     
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  16. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Efter cykelturen ud til Fields slog jeg også til selv om Android-udgaven så kostede de 1679 .. har kigget på dem længe og de kommer sjældent på tilbud synes jeg :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Så fik jeg også købt mig et par QC20
    Tak for tips :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    I hvid? Havde kigget lidt på de sorte og de kostede ca. 400 kr mere.

    Hmm.. Jeg må vel bide i det sure æble o_Oo_O
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  19. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    "real men wear white"
    Kun HVID på tilbud til den pris :)
     
    *flyer og Henry "Synes godt om" dette.
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Øv lige at have købt QC20i og så være ved at opgradere til iPhone 7... Nogle gange er det meget godt ikke at være æblemand alligevel!
     

Del denne side