Ting man ser i lufthavne, på hoteller og i fly

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 26/3/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvordan gik det? :D
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Luxury_Globetrotter

    Luxury_Globetrotter VIP medlem

    Beskeder:
    119
    "Synes godt om" modtaget:
    634
    Point:
    93
    It went down the drain! :D:D:D
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  3. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,561
    "Synes godt om" modtaget:
    4,502
    Point:
    113
    Et skud af Concorden som holder i Heathrow
     

    Attached Files:

    asf, Henry og Calle77 "Synes godt om dette"
  4. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    Denne udsigt kunne jeg godt have været foruden, når jeg prøver at sidde og nyde min mad på 1D mod LAX. Da vedkommende kom og satte sig, troede jeg at hun var gået forkert. Jeg kom til at tænke på "posedamen". Nå men den var god nok, for hun fik lov at blive siddende. :eek: 1A+1D.png
     
    Baadsgaard, Kristian, clager og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,564
    "Synes godt om" modtaget:
    6,736
    Point:
    113
    Samme følelse har jeg når der sidder en m/k passager i super korte shorts ved siden af, mens jeg forsøger at nyde en lille lækker anretning. Seats på slimbody fly er nu engang meget tæt placerede. Dresscode please, alt efter tid og sted.
     
    CHIP, Thorbjoern, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja der er virkelig nogen der “glemmer” hvor tæt man er på hinanden i en flyver! :eek:
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  7. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg morer mig over du tager billeder af det - det var sådan noget jeg kunne finde på og min mand bliver mega pinligt berørt :D:D
     
    PENSIONISTEN, CHIP, Thorbjoern og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. CHIP

    CHIP VIP medlem

    Beskeder:
    108
    "Synes godt om" modtaget:
    424
    Point:
    63
    :D Jamen jeg blev nærmest pinligt berørt over, at hun sad der og luftede hendes bare tæer under stort set hele flyvningen. Hvis det så bare var det eneste. Alle hendes poser, må du tænke dig til. Jeg prøvede trods alt at være diskret. Måske er jeg lidt sippet, men....! Det er ikke lige, hvad jeg forventer "oppe foran" :D:D
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om dette"
  9. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    459
    "Synes godt om" modtaget:
    1,294
    Point:
    93
    Hænger denne sætning sammen, eller er den lækre anretning adskilt fra passageren med super korte shorts ?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    598
    "Synes godt om" modtaget:
    1,827
    Point:
    93
    Sq ikke særligt charmerende at se på når man sidder og nyder en lækker anretning :eek: hvor er almindelig god disciplin blevet af o_O

    Påtaler man den slags så er der verbale klø, hvor folk straks føler sig krænket over de ikke må sidde med bare tæer :D:p
     
    SophieHendriksen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det er altså også "friskt" :eek::D Jeg kom selv uforsætteligt til at ende med bare tæer på maskinen fra MLE til DXB i sommer. Vi var jo taget afsted fra resortet hvor, det var varmt og dejligt, så jeg havde ikke lige tænkt på at tage sokker på. Jeg havde dog taget "pænt tøj på", fine sommerbukser i silke mm., og så var jeg lige hoppet i et par loafers og havde glemt alt om, at det i så fald ville betyde bare tæer på maskinen! :eek::eek: Jeg sad dog ikke og luftede dem som din sidemand, men pakkede mig selv ind i et tæppe, så ingen så det :D
     
    PENSIONISTEN, CHIP og Henry "Synes godt om dette"
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,962
    "Synes godt om" modtaget:
    7,501
    Point:
    113
    Se hvad der lige nu triller rundt i Dublin.
    20190511_105259.jpg
     
    Flyvefisken, jespersm, Baadsgaard og 10 andre "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,414
    "Synes godt om" modtaget:
    12,860
    Point:
    113
    Jeg troede ikke, at de var begyndt at flyve
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Meget fedt livery... mon ikke der er noget Tech i Dublin som de bruger?
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,962
    "Synes godt om" modtaget:
    7,501
    Point:
    113
    Tror ikke der var passagerer med. Så den senere på en standplads med personale der kiggede på vingerne. De kom fra Stobart Air Maintenance, så jeg tror den er ved at blive klargjort
     
    THammer, Kristian og Henry "Synes godt om dette"
  16. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Synes det ligner noget de lige har lavet i paint..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Meet Hannah the butler

    Jeg har flirtet lidt Hannah et par gange nu - og det er vist tid at lade jer andre hilse på hende også.

    Hannah - der nu også har fået en veninde der vistnok også hedder Hannah - bor på H Hotel Curio (Hilton) ved Los Angeles Airport og tjener til dagen og vejen ved at levere room service fra hotellets bar og shop.

    Det fungerer ved at man giver et kald til receptionen og bestiller hvad man skal have. Hannahs hjælper åbner så låget på Hannah og fortæller “hen” hvor det skal hen - og så tøffer Hannah ellers afsted. Først hen til elevatoren, som Hannah kalder på, dernæst ind i elevatoren og op til den ønskede etage, hvor den så ruller rundt på gangene indtil den er uden for døren til det værelse, der har bestilt. Hannah ringer til gæstens mobiltelefon og fortæller at “hen” er lige på den anden side af døren - og gæstens opgave er nu at åbne døren og tage det bestilte op af rummet, der gemmer sig under låget - der har åbnet sig.

    Når gæsten har taget varerne, tøffer Hannah tilbage i receptionen klar til næste opgave.

    Første gang, jeg så det, var der kun én robot - sidst jeg var der, var der 2.

    Hannah ligner lidt outputtet af en bytur mellem en Rumba støvsuger og en velvoksen gasflaske. Selvom det look ikke er noget, der appelerer til alle, er det altså super smart.

    Jeg har siden undersøgt det og Hannah’er findes rundt på nogle hoteller rundt i verden nu, ligesom den også er på hospitaler og fabrikker med produktion, hvor den så suser rundt med ting.

    På mange Hilton hoteller (sikkert også andre) kan man nu tjekke ind på appen forud for ankomst, vælge værelse og downloade digital key og man kan tjekke ud via appen også. Dvs du kan komme til hotellet og gå direkte til dit værelse uden at skulle tale med nogen - og Hannah kan nu komme med din mad osv. Det vil sige, at du kan være på et hotel uden at være i kontakt med andre mennesker overhovedet. Selvom det kan være den introvertes våde drøm, har det helt sikkert også nogle bagsider ved at den menneskelige kontakt helt kan undgåes. Er ikke sikker på jeg er fan af det - men er total fan af Hannah!

    HZlPmHH+TCSr+7Y6BvjAyg.jpg

    IMG_3654.JPG

    IMG_3656.JPG
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen, tbh og 10 andre "Synes godt om" dette.
  18. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    A340-600 i Billund med 9H-PGS på halen står pt i Billund - ikke hver dag sådan en maskine er på de kanter. Den har tidligere fløjet for Etihad og flyver nu for Maleth-Aero. Kom ind i aftes fra Barcelona med flight for Thomas Cook Scandinavia efter noget tid i Cologne Bonn. Sorry for dårlig billedkvalitet

    98vl+pbQSIu5gidvMNrByw.jpg
     
    PENSIONISTEN, Peter F., Henrik Olsen og 5 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,603
    "Synes godt om" modtaget:
    26,663
    Point:
    113
    Nogen som kender den nuværende kabineindretning? Er den ren eco nu?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    8 first, 32 business og 276 economy
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side