Hold k*ft hvor irriterende, at dette tilbud først kommer - når man allerede har booket sommerferien med BA på monkey class! Jeg må nøjes med at sidde på altanen og vinke til jer...
Turen kan optimere ved at vælge BRU I stedet for FRA.. 8.400k fra BRU - endvidere er det ligeledes også billigere at flyve til BRU den morgen.. 499kr i GO.. så, samme pris i alt som fra FRA.. Overvejer at ændre min tur (CPH) om 10 dage til den her kombination, hvad tager SAS af gebyr for det?
Kan også gøres CDG via SVG til IAH i biz / Z til dkk8400 så der er mange muligheder og dkk 1550 billigere end direkte ud af CPH
Men CPH-CDG flyet kostede den specifikke dato 1.000kr.. så BRU var billigere.. men kun fundet via MUC, BRU, CDG samt FRA.. har du fundet andre steder fra?
Jeg valgte FRA fordi jeg på den dato (og da jeg bookede det) fik gode SAS Plus priser. På denne måde maksimere jeg antallet af EuroBonus point jeg får for den tur
Overvejer, at ændre min tur til den her: og giver: (1.000+1000+9000)x2 = 22.000 og så Guld/Diamant bonus og ender på 27.500 point.. - hvem skal med næste fredag (5. juni er fridag)? Kan jo godt se, at man kan spare 1.600 kr (overnatningen man får og mere til endda.. ) og så stadigvæk tjene 25.000 point (dog bruge 20.000 point og 277 kr)
godt nok ikke mange der benytter sig af den rute: http://system.gocampaign.com/netisd_org/images/imagelibrary/620/74/9227/539798-0415.pdf Gad vist om det kommer til, at holde? Med 5 afgange og 5 ankomster om ugen, så er det jo: 777/40=19,425 per afgang... - gosh, det er jo nærmest et privatfly, pengene må jo vælte ud af kassen på en sådan flyvning? (godt jeg skal prøve den imorgen inden det er for sent..) Ellers en fin side de har:http://www.fly2houston.com/welcome
Jeg er meget tæt på at booke nu. Hvor skal du bo på hotel? Jeg tænkte at carlson park inn til 9000 point var godt. Har du lejet bil? Er du interesseret i at lave nogle ting sammen derovre?
Checkede May 2015, 1206 passagerer... Det er jo så 1206/40 = 30,15 Per afgang.. Nok mange af dem på bonuspoint eller billige billetter
Ser du til, at Juni ser endu bedre ud for SAS på Routen... samme antagelser som foroven: 1417/40 = 35,425 eller en belægningsprocent på (44 sæder) = 35,425/44= 80,5%.. - der bliver ihvertfald fyret nogle point af og lidt kroner for "billig billetterne"...
Lidt mere til "rygterne" om olieruten, men denne gang fra Hestens egen mund.. "– Inom de närmaste veckorna måste vi bestämma oss för vad vi ska göra med linjen. Vi måste få en signal från oljeindustrin om att de verkligen vill satsa på linjen, annars flyttar vi på planet. Vi har två år kvar på hyreskontraktet och får sätta in det på en annan sträcka." http://www.svd.se/norska-oljeproblem-slar-mot-sas/om/naringsliv
Det har altid undret mig, hvorfor man ikke lod ruten veksle mellem SVG og CPH? F.eks. 4 gange om ugen fra SVG og 2 fra CPH? Eller 3 / 3. På den anden side... hvad véd jeg om ruteplanlægning...
Det er bare ekstrem dårlig timing! http://www.oil-price.net det prisfald udløser jo naturligvis rejsestop for al "ikke kritisk trafik" i industrien. Mon ikke Maersk - på trods af deres tilstedeværelse i stavanger - også gerne havde set en delvis CPH afgang? Hvorfor ikke lave ruten CPH-SVG-IAH og retur? Således ville både CPH og SVG blive tilgodeset på alle afgange. Er det mon et problem at mellemlande i et ikke EU land?