Vil nogen med ud at spise bøf og tjene en bunke EuroBonus point?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 18/9/17.

1. JanFredrik

JanFredrik Nordmand i København

Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    Det er jo en kæmpe pris, jo! Hvornår åbner de igen? :rolleyes::cool:

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Hvor er det bare mærkeligt når der lige er lanceret en kampagne...

klaustroFlyer86 og Henry "Synes godt om" dette.
  3. PeterA

PeterA VIP medlem

Beskeder:
    1,245
    3,062
    Point:
    113
    Jeg skulle nok lige havet kigget denne tråd igennem, inden jeg med min lille familie drog til 'American' Hereford. Lad mig bare sige, at førstehåndsindtrykket ikke var ret godt.

Vi ankom kl. ca 17.30, hvor der måske sad 3-4 selskaber og spiste/drak øl. På døren sad i øvrigt et skilt om at dankort ikke virkede, så de kun tog kontanter/MobilePay. Det gjorde mig lidt bekymret ifht at registrere bonuspoint.

Vi spurgte først til et bord ved vinduet, men den totalt grønne tjener bad os om at sidde et andet sted. Jeg spurgte tjeneren om, han var bekendt med bonustilbuddet og det var han ikke. Han ville lige spørge sin chef. Det var åbenbart ikke sådan lige til, fordi der skete absolut ingenting. Jeg spurgte en anden tjener, og han villle også lige tjekke med sin chef, da han ikke vidste noget. Efter lidt tid kunne vi få lov til at sidde ved bordet, som vi oprindelig bad sidde ved. Her sad vi og ventede. Stadig intet nyt om bonuspoint. Så kom den grønne tjener og spurgte om vi var klar til at bestille - det var vi ikke før vi kunne få bekræftet om der var et bonustilbud. Et øjeblik senere kom den grønne tjener ud og sagde, at restauranten nu skulle lukkes, fordi der var en farlig situation i køkkenet. Jeg spurgte om han mente det seriøst og om andre også ville blive bedt om at gå. Det var tilfældet. Tjeneren gik herefter rundt og bad folk om at gå.

På vej ud mødte jeg det som nok var 'chefen' - en pakistanst udseende fyr med stor mave og jeg spurgte, hvad de havde gang i. Han forklarede, at metroen havde boret et eller andet som havde forårsaget noget strøm i vandet, som gjorde det farligt, da man kunne få stød i køkkenet. Helt sikkert!

Tror sgu bonuspoint kan være for dyrt købt! Det sted er jo en joke!

Senest redigeret: 22/9/17
    Flyvefisken, Ali Taran, asf og 9 andre "Synes godt om" dette.
  4. Alaa

Alaa Aktivt medlem

Beskeder:
    42
    219
    Point:
    33
    Hej

Så længe I har en gyldig købs kvittering (et køb I selvfølgelig selv har foretaget) hos en partner i deres periode, er jeres point hjemme- uanset om dk terminalen virker eller personalet er klar over det.

Upload jeres kvitering på service siden og vent lidt :)

Mht til hereford, har de faktisk haft et uheld I forgårs. Så driften er sikkert ustabil. Om det god mad ved jeg ik... (har selv tænkt mig at besøg den i perioden)

Der heldigvis masser af andre partnere at vælge imellem.

jeg tænker også at besøg nogen jeg ikke kender og prøve noget nyt, forhåbentlig undgå dårlige mave og få lidt point oveni :)

Henrik Olsen, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"
  5. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Det er jo Fawlty Towers anno 2017, nu på Østerbro!:rolleyes::rolleyes::rolleyes::mad:

Henry, PeterA og Kristian "Synes godt om dette"
  6. klaustroFlyer86

klaustroFlyer86 Aktivt medlem

Beskeder:
    87
    173
    Point:
    33
    Jeg ved sku ikke om det er point'ne værd at besøge den her "hereford".
    Smiley rapporten er heller ikke køn.. tekniske problemer eller ej..
    http://www.findsmiley.dk/671265

7. frankbrix

frankbrix Priority member

Beskeder:
    577
    1,488
    Point:
    93
    Der er en grund til de giver 750 point pr 100 kr. De må være desperate for kunder.

klaustroFlyer86 og Henry "Synes godt om" dette.
  8. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,110
    4,738
    Point:
    113
    Velkommen til Insideflyer, @Alaa. Jeg går ud fra at du er Alaa fra LoyalSolutions. Det er værdifuldt at få din input på forummet her.

Alaa, Beaglen, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Alaa

Alaa Aktivt medlem

Beskeder:
    42
    219
    Point:
    33
    Yep det den Alaa og mange tak :)

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  11. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Mtjaa - det viser at de har problemer med kælderen, men da også, at de virkelig arbejder på at forbedre det.

12. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Så er der jo gået et par uger og dermed udskiftning i masser-af-point sortimentet.

Imponerende, som det lykkes for dem at udvælge restauranter og butikker til tredobbelt-bonussen - naturligvis fordelt netop i de uger, hvor det ikke passer i logistikken :(:mad::eek:

13. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,648
    26,801
    Point:
    113
    Frem til november kan man godt nok hente mange point - kræver dig man går ud og spiser i hver periode. Så gør man det alligevel kan det hurtigt blive til mange point.

Jeg har da hentet take out to gange i de sidste uger. Så der kom da lidt på kontoen også :)

14. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har formået at spise ude to gange i sidste uge og glemme alt om kampagnen og EB-point generelt, så jeg valgte restauranter, som slet ikke giver EB-point. SUK.

EDIT: Bare for at gnide salt i mit eget sår, valgte jeg at betale den ene frokost med kontanter og havde nummer to gang glemt mit SAS MC derhjemme, så jeg fik ikke engang point fra kreditkortet. Nu må I gerne håne.

Flyvefisken, Henrik Olsen, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    You are not worthy...:D:D:D

16. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,110
    4,738
    Point:
    113
    Det føles måske lidt øv. Men, for at se på det positive, vi glæder os til anmeldelserne af dine restaurantbesøg. :D

Henrik Olsen, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  17. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,661
    Point:
    113
    Kontanter? Det er vist et loyalitetsprogram jeg aldrig har hørt om. Hvilken alliance tjener man point med hos dem?

Flyvefisken, Henrik Olsen, THammer og 4 andre "Synes godt om" dette.
  18. MortenS

MortenS VIP medlem

Beskeder:
    550
    1,171
    Point:
    93
    Som alternativ til den ellers udmærkede kampagne fra SAS kan jeg da nævne MenuCard. De giver fx 30% rabat på couloir som også er med i SAS kampagnen. For at sammenligne giver den nuværende kampagne ved SAS ca 33% i form af eurobonus point ved en værdiansættelse på 7,5 øre pr point. Jeg ville dog nok stadig foretrække 30% kontantrabat ud fra devisen cash is king.

I dag er menucard et formaliseret firma rabatprogram. Dvs din arbejdsgiver skal have en aftale med menucard for at du kan benytte det. Dog med den lille krølle på halen, at menucard oprindeligt var tiltænkt alle “forbrugere” mod et årligt gebyr. Hvis du stadig har din konto kan du bruge deres app. Det med gebyret har de droppet for længe siden. For at få rabatten skal du betale regningen via appen

Vedlagt et udsnit fra appen. Rabatten kan afhænge af tidspunkt og dag.
    82F01743-39BC-4F8A-9C95-C7B2C811A978.png FA14B53D-6082-4D4E-B73B-C4D03F9D7ACB.png CC9ED349-F21A-446E-9798-F36B8BA533B4.png

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  19. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Hahaha ej det er også helt skørt med kontanter. Min søn går på international skole, og da folk kommer alle steder fra i hele verden, og ikke altid gider slæbe en masse ting med rundt, kan man sælge mangt og meget derude. Og de nytilkomne er ikke lige kommet med på Mobilepay, så de render jo rundt og giver mig kontanter for brugte vinterstøvler og deslige :) Så man tjener point i alliancen "Rare ting til Forstadsfruen".

jakobv84, Henrik Olsen, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. PeterA

PeterA VIP medlem

Beskeder:
    1,245
    3,062
    Point:
    113
    Jeg har ikke fået mine point efter besøg på Wannisa og vil gerne efterregistrere. Men når jeg går ind på efteregistreringssiden og andre partnere, så ser det hele meget svensk-relateret ud. Finder ikke danske restauranter - og det er altså på sas.dk

Partnere - restauranter.jpg
    Hvad er det jeg overser?

Del denne side