Ja, man skal nærmest være detektiv for at finde frem til denne side, når man starter på sas.dk. Her en lille vejledning: På sas.dk klikker man på linket for "optjen point" under SAS Eurobonus for at komme til https://www.sas.dk/eurobonus/optjen-point/ Her finder man nogle tips om hvordan man optjener point. Klik på "forretninger i byen" for at komme til https://eurobonus.shopping/?page=shops&action=showAll Klik på hovedmenuen i det øverste venstre hjørne og vælg "kontakt" for at komme til: https://eurobonus.shopping/?page=contact Nederst på siden står der så "Har du ikke fået dine EuroBonus point efter 21 dage, kan du efterregistere dem på siden her." og når man klikker på dette link kommer man så endelig frem til hvad @OIB har linket til. Her et hemmeligt tip: man kan faktisk allerede efterregistrere 8 dage efter restaurantbesøget.
@Alaa - det kører sku ikke helt for jer...- sjovt nok, er det de 2 steder der giver flest point, der ikke findes.. lukket biks og nu noget italiener på stedet...
Måtte i går retroclaime på "jacobsen" samt "Restaurant Gilleleje", så ud af 5 gange brugt kort har 2 gange ikke virket...
At forlange at de skal være 100% up-to-date med alle skift i lige netop dén branche er vist urimelige krav at stille.
De har lige startet en 3x point kampagne på en restaurant der har været død siden slutningen af april...
Hej @Kristian, Jeg ked af det ikke helt er spillet mht. optjening af point - Butikkerne burde give besked, hvis de lukker / skifter ejer, men de er ikke alle gode til det. Jeg checker lige at de er lukkede som du nævner, og fjerner dem derefter fra listen. Husk altid at gemme din kvittering, så laver jeg en manuel registrering for dig, så du ikke går glip af point. og tak for heads up
Hvorfor er det, at det er så pisse svært for SAS at vedligeholde deres hjemmesider og systemer? Jeg begriber det simpelthen ikke... Ikke engang en så simpel hjemmeside som https://eurobonus.shopping/campaign/ kan de overskue at vedligeholde.... "Fra d. 18. sep til d. 1. okt. får du 3x så mange point hos udvalgte partnere såsom Vibholm Guld og Sølv, Burberry, SAND, LêLê m.fl. Se den fulde liste her!" Forhelvede God mandag og undskyld
@Alaa - det ville være mig en glæde, hvis der var point på højkant der Jeg retroclaimede på jeres hjemmeside med igår, så mon ikke i ser på det på et tidspunkt?
Jeg har lige færdigbehandlet den, alt ok, point lander på din konto om få dage, og har sendt en bekræftelse til din mail
Har I point nok til det på lageret? ..kommer selvfølgelig an på raten - hvis det er eet point pr. fejl vælger det nok ikke regnskabet
Det er super - jeg bliver personligt i tvivl om siden og butikkerne er ajourførte når der står forkerte datoer
Lidt indforstået..? Måske en introduktion var på sin plads https://insideflyer.dk/forums/threads/medlemspræsentation.6/ (Nudge-nudge).