Det er bestemt vitale ting du nævner og point må ikke købes for dyrt og slet ikke, hvis man ikke har et formål med at få dem. Men det er vel vældig interessant at forskellen er så stor og det syntes jeg lidt ærgeligt og lidt i mod motivationen for at bruge penge netop der. Der er 3x point lige nu, men rabatten er der jo altid fordi den vejledende pris er for høj.
Enig. Men det understreger måske også netop at eurobonus shopping og lignende sider først og fremmest er en salgsorganisation, der tager sig betalt.
Og den vejledende pris er sat for høj, for i den branche forventer alle at få rabat. ..man sætte ølse for, man sætte ølse bag..
Det kunne jeg ikke stå for! Skulle alligevel have malet på et tidspunkt så det blev nu. 9.600 kr. blev der snoldet for så det skulle gerne give 72.000 point!
Hej Igen venner! Tænkte jeg lige ville give jer et headsup - Kampagnen slutter om præcis 7 dage. Så mangler i point, er det nu de skal hentes hjem
Tja hvad kan man sige, med fly premium er det jo en oversøisk business billet til halv pris +GRATIS MALING TIL HUSET - det skuffer til den gode side som vi siger ude vest på.......................................
Jeg kan se man kan risikere at skulle ha den store lommeregner frem. Kampagnepointene kan godt blive krediteret i blokke, så en kreditering vedrører flere restaurantbesøg. Som sædvanligt med SAS MC er det ikke så nemt som det kunne være.