Hilton lancerer nyt mærke kaldet Tempo by Hilton

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Hilton kommer med et nyt mærke, som de kalder Tempo by Hilton. Det er blevet lanceret i fredags med 30 hoteller på programmet i første omgang.

Ud over de 30 første hoteller, hvoraf en af dem er på Maui, så er der yderlige 30 planlagt og afventer de endelige aftaler. Det er byer som New York, Boston, Los Angeles og Atlanta, der i første omgang vil få de nye Tempo by Hilton hoteller.

I følge Hilton vil Tempo by Hilton være de nye hoteller have fokus på komfort, velfærd og oplevelser. Der fokuseres på et yngre segment, hvor disse ting er i centrum.

Værelserne vil have et design, hvor muligheden for arbejde og afslapning er muligt. Så det lyder til at det vil være et godt hotel for både folk på forretningsrejser og privatrejser.

For at arbejde med gæsterne generelle velfærd, så vil Tempo by Hilton også samarbejde med Arianna Huffington og deres platform Thrive Global. Der vil du kunne blive guidet til den optimale tidspunkt for at slappe af og sove, men også få forbedret dine ritualer gemmen dagen.

Tempo by Hilton hotellerne vil også have et delt område for mad og drikke i samarbejde med restaurantoperatøren Blau + Associates.

Dermed bliver de nye hoteller i Tempo by Hilton et full service hotel, hvor du kan få den fulde oplevelse.



Der er i øjeblikket ikke nogen oplysninger om at der blandt de første 60 hoteller er nogle planlagt i Europa.

Læs mere om det nye mærke her.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *