Hotelkæde med ny sommersatsning

Hotel Hop Zleep

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Zleep Hotels har netop lanceret årets store sommerkampagne under titlen: ”Hotelhop – (h)oplev dit eget land”. En kampagne der, som hotelkædens administrerende direktør udtrykker det, er ”ganske unik og et spændende sats i en tid hvor indlandsturismen boomer”. Kampagnen gør det muligt for hotelkædens gæster selv at udvælge, sammensætte og kreere en rute gennem Danmark med Zleep Hotels som fast overnatningssted.

Meget tyder på, at landets sommerturister igen i år hovedsageligt vil bestå af personer med egen adresse i Danmark, og netop derfor går Zleep Hotels nu i luften med en ferieform, der skal gøre det attraktivt for danskere at bevæge sig rundt i landet:

Som hotelkæde har vi mulighed for at gøre det nemt og attraktivt at tage på ferie i Danmark ved at sikre tilgængelige og prisvenlige overnatningsmuligheder. Som led i kampagnen kan vores gæster helt selv sammensætte en rute, der matcher netop deres feriebehov. Uanset hvilken rute der lægges, fås opholdet til kampagnepris, og dét er efter min erfaring ganske unikt. Jo flere hop der foretages, og dermed jo flere nætter der bookes, desto lavere en pris.

Peter Haaber

Zleep Hotels’ hotelhop-kampagne følger skolernes sommerferie og løber således fra den 25. juni til den 15. august 2021. Kampagnen er ligeledes tilgængelig for udenlandske turister, såfremt restriktionerne på det gældende tidspunkt tillader det. Zleep Hotels er tilsluttet hygiejneprogrammerne ”SAFE TO VISIT” af HORESTA og det verdensomfattende koncept ”Safe Travels” af Deutsche Hospitality.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *