Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Norwegian Cruise Line oplyser, at kampagnen “Walk for Wellness” i år udvides til flere lande i Europa – herunder Danmark, Sverige og Norge. Kampagnen sætter fokus på mental sundhed og trivsel og opfordrer rejsebranchen til en fælles gåtur, der gør en forskel. Målet er at nå 180.000 km. Kampagnen afholdes fra den 1. – 31. oktober 2024 og har tidligere år haft stor international succes.
I løbet af perioden kan rejseselskaberne deltage i ugentlige udfordringer og konkurrere om spændende præmier – bl.a. en rejse med Norwegian Aqua i foråret 2025.
Tilmeldingen er åben: www.ncl.com/w4w.
NCL’s kampagne “Walk for Wellness” er en del af krydstogtselskabets mangeårige filosofi om “Partners First”. Udover traditionel salgssupport, herunder træning og markedsføringsressourcer, ønsker NCL at fremme sine partneres trivsel. Udvidelsen af “Walk for Wellness” i Europa er i overensstemmelse med denne mission og tilbyder rejseagenter en platform til at forbedre deres mentale trivsel, samtidig med at den skaber en følelse af fællesskab inden for rejse- og turistbranchen. Kampagnen er tidligere afholdt med stor succes i Australien, New Zealand og DACH-markedet.
Efter den store succes med ‘Walk for Wellness’ på DACH-markedet og i andre regioner er vi glade for at udvide dette initiativ til hele det kontinentale Europa og invitere alle vores partnere til at deltage i denne særlige gåtur. I dagens hektiske og travle verden er det afgørende at prioritere mental sundhed og trivsel for at leve et afbalanceret og succesfuldt liv. Vores mål er at give vores partnere et værktøj, der hjælper dem med at opnå dette.
Gåture kan gøre underværker for den mentale trivsel, og “Walk for Wellness” inviterer fra den 1. – 31. oktober 2024 rejseagenter fra hele kontinental-Europa til at deltage i en fælles virtuel gåtur. Til dette års udgave har NCL sat et ambitiøst mål: Deltagerne skal tilsammen gå 180.000 km – hvilket repræsenterer indvielsesåret for Norwegian Aqua, der bliver det 20. skib i NCL’s prisvindende flåde.
Rejseagenter, der ønsker at bidrage positivt til den mentale trivsel i fællesskab med kollegaer, kan tilmelde sig nu på ww.ncl.com/w4w. Deltagerne kan følge deres fremskridt gennem den gratis MoveSpring-app, som nemt synkroniserer med smartphones og wearables som Apple Watch, Fitbit og Garmin. Appen er let at bruge og giver brugerne mulighed for at overvåge sine egne skridt, følge Norwegian Aquas fremskridt på et virtuelt kort, interagere med andre deltagere, konkurrere i ugentlige udfordringer og vinde spændende præmier. En af præmierne er en plads på Norwegian Aquas jomfrurejse eller et NCL-krydstogt for to i balkonkahyt i 2025.
Det er ikke kun deltagernes mentale trivsel NCL har i fokus i oktober; “Walk for Wellness” støtter ligeledes god sag. For hver milepæl, der nås på Norwegian Aquas virtuelle rejse, bliver der doneret til GAMIAN-Europe. GAMIAN-Europe er en patientdrevet paneuropæisk organisation, der dagligt arbejder for at repræsentere og forsvare rettigheder og interesser for personer med psykiske lidelser i hele Europa. GAMIAN-Europe spiller en afgørende rolle i at fremme viden om mental sundhed, bekæmpe stigmatisering og diskrimination samt påvirke politikker på både nationalt og europæisk niveau. Gennem sit arbejde ønsker GAMIAN-Europe at styrke patienterne og forbedre livskvaliteten for personer, der lever med psykiske lidelser.
Foto: NCL/PR
Kilde: Pressemeddelse
Skriv et svar