Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Norwegian Reward indgår i et nyt kreditkortsamarbejde med en af USA’s ledende kreditkortbanker, Synchrony, og Mastercard. Målet med det nye kreditkort er at tilbyde et endnu bedre loyalitetsprogram i et af Norwegians vigtigste markeder.
Norwegian Reward er vokset hurtigt globalt og i USA de seneste år. For nylig nåede Reward 10 millioner medlemmer globalt og er i 2019 vokset med en fart, der svarer til 5000 nye medlemmer dagligt eller tre nye medlemmer i minuttet.
Dette er et vigtigt led i vores internationale strategi. USA er et stort og vigtigt marked for os, og ved at tilbyde et eget Norwegian Reward-kreditkort til vores amerikanske rejsende rykker vi loyalitetsprogrammet et niveau op. Synchrony er en solid partner og et ledende kreditkortselskab i USA. Sammen vil vi tilbyde vores loyale medlemmer unikke fordele og nye måder at optjene CashPoints på. Det nye Norwegian Reward-kort vil komme både nye og eksisterende medlemmer til gode.
Brede Huser, chef for Norwegian Reward
Amerikanske rejsende udgør over halvdelen af alle passagererne på Norwegians transatlantiske ruter og tallet er stigende. USA er nu det marked, der for Norwegian har højest omsætning, efterfulgt af Norge, Spanien og Storbritannien. Norwegian Reward har i dag 1,4 millioner medlemmer i USA.
- Innovation og teknologi er meget vigtige for os i Synchrony og for Norwegian. Nu glæder vi os til at bidrage til loyalitetsprogrammets fortsatte vækst, siger Tom Quindlen, koncernchef i Synchrony.
- Rejsebranchen udvikler sig hele tiden, og for os er det vigtigt at tilbyde innovative produkter og tjenester. Vi glæder os til at tilbyde unikke fordele til rejselystne amerikanere sammen med Norwegian og Synchrony, siger Linda Kirkpatrick, EVP Merchants and Acceptance for Mastercard.
Fordelsprogrammet har modtaget ni priser siden opstarten i 2007, blandt andet ”Flybranchens bedste fordelsprogram i Europa/Afrika” ved Freddie Awards i USA tre år i træk.
Skriv et svar