Rejseselskab klar med målrettet tilbud til dem der er over 55 år.

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Den del af befolkningen, der har rundet de 55 år er aktive rejsende og har aldrig været mere rejsekyndige eller rejselystne. Til dem lancerer Apollo nu konceptet ”Apollo Silver” med udvalgte rejseuger med en ekstra bred vifte af aktiviteter, der er tilpasset aldersgruppen 55+.

Børnene er fløjet fra reden, og verden ligger for deres fødder, så hvorfor ikke gå på opdagelse i den? Apollo lancerer nu Apollo Silver for den voksne del af befolkningen, der elsker at rejse og opleve. Apollo Silver er grundlæggende en traditionel pakkerejse med alle dens fordele, toppet med et bredt aktivitetsprogram tilpasset aldersgruppen 55+.

De 55+-årige rejser som aldrig før, og de er kvalitetsbevidste rejsende, der værdsætter frihed og fleksibilitet. Det har vi lagt til grund for Apollo Silver. Her er både destinationerne, hotellerne og aktivitetstilbuddet nøje udvalgte, og da det ikke er en fastlagt grupperejse, kan man også frit vælge, hvad man vil deltage i.

Glenn Bisgaard, salgsdirektør hos Apollo.

Rejsekonceptet udbydes på udvalgte hoteller og destinationer hele året rundt, og rejsens længde varierer mellem en og fire uger.

Samtidigt er komfort et nøgleord for målgruppen – og derfor også for Apollo Silver. På de udvalgte Apollo Silver-hoteller finder man derfor altid førsteklasses faciliteter. De ligger tæt på strand og restauranter, har dokumenteret høj kundetilfredshed og altid mulighed for enkeltværelser. Mange af hotellerne er desuden prisvindende, og flere er miljøcertificerede.

En bred vifte af aktiviteter

Kernen i Apollo Silver er det omfattende og alsidige udbud af aktiviteter, der er tilpasset aldersgruppen, og som fokuserer lige så meget på fysisk aktivitet som kulturelle oplevelser.

Selvom sol og dejlige temperaturer er det, danskerne primært går efter, når de rejser, bliver oplevelser, der bringer os tættere på vores destinationer, stadig vigtigere. Det har Apollo taget højde for i udviklingen af det nye rejsekoncept.

I Apollo Silver inviteres gæsterne til at deltage i alt fra skønne vandreture, inspirerende gruppetimer og morgenyoga til madlavningskurser og vinsmagning. Vi har lagt vægt på at udvikle et aktivitetsprogram, der er bredt, så man både kan dyrke eksisterende interesser og måske samtidig opdage nye og komme i form.

Glenn Bisgaard, salgsdirektør hos Apollo.

Udvalget af aktiviteter varierer naturligvis fra destination til destination. Fællesnævneren for alle er dog, at de rummer både fysisk aktivitet, kulturelle oplevelser og gastronomi – foruden sociale sammenkomster for dem, der ønsker det.

Kilde: Pressemeddelse
Foto: Apollo/PR



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *