SAS Courtesy Upgrade for EuroBonus Pandion og Diamant kunderne

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

SAS Courtesy Upgrade for EuroBonus Pandion og Diamant kunderne er noget, som er blevet debatteret flittigt på vores forum. Hvordan foregår det præcist og hvor ofte sker det?

Vi har spurgt SAS og vi har samlet lidt på de erfaringer som er kommet ind. Begge peger i retning af, at det ikke er noget du skal forvente hver gang. Det er, som titlen siger, en “Courtesy Upgrade”.

De få informationer, som er kommet fra SAS er at det gælder betalte billetter i udgangspunktet og er på langrute flyvningerne. Du kan blive opgraderet en klasse – så fra SAS Go til SAS Plus eller fra SAS Plus til SAS Business. Det vil også være muligt at få hele familien opgraderet på denne måde, da det gælder alle på samme booking.

Sidste ting er at det skulle være 100% sikkert at får du en “Courtesy Upgrade”, så vil du ikke få det på den næste rejse med SAS.

Men sker det positive vil du inden afgang få en mail som denne (fra SAS Go til SAS Plus):

Courtesy Upgrade for EuroBonus Diamant kunderne på en SAS Langrute flyvning.
Courtesy Upgrade for EuroBonus Diamant kunderne på en SAS Langrute flyvning.

Så hold øje med en mail med titlen “You’ve been upgraded to SAS Plus!” eller “You’ve been upgraded to SAS Business!” – det kan være din tur næste gang.

Dette er bestemt et af de meget positive tiltag fra SAS og det viser at der stille og roligt kommer en reel forskel fra at være EuroBonus Guld kunde og til at være EuroBonus Diamant eller Pandion. Vi ser frem til flere tiltag der går Diamant niveauet til et rigtigt top niveau, samt hvordan SAS vil balancere det mod Pandion kunderne.



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *