Vi mangler en opgraderingstråd! Jeg selv kan ikke huske hvornår den sagde det sidst for undertegnede, men lad os høre fra jer andre, hvornår det sidst skete... Edit, fandt ud af SAS App, at de havde givet mig 8 upgrades.. - men må være lang tid siden..
1. Aug 2013 ved OLCI CPH-PEK, go til plus Var EBB den gang, billetten var købt med et EBG Diners kort, den gang troede jeg det havde en indflydelse, nu ved jeg ikke om SAS har IT der ville kunne tage det i betragtning.
VIE-CPH med OS i august. Og så så maden pludselig sådan her ud...: (edit: det var faktisk næstsidste gang - sidste gang var i oktober med CX HKG-BKK fra premium economy til business)
Januar sidste år. Fra 2x midtersæder bagerst i økonomi til premium economy ved check-in til business ved gaten. Med United AMS-IAH og det takket være -- gisp -- fruens Mileageplus Silver! Endte som en meget dyr opgradering da fruen herefter ikke har villet flyve økonomi på langdistance...
December IST- NBO fra economy til business med TK - det var rigtig fint, dem jeg rejste med sad på economy og det var bestemt ikke en særlig positiv oplevelse.
SAS cph-Ams opgraderet fra Go exit plads gang sæde til Plus midtersæde på 3. række. Slå lige den opgradering Det værste var ar gate agenten oprigtigt virkede glad og sagde at jeg var blevet opgraderet og han håbede jeg ville nyde turen på Plus. Hmmm
19. februar. Havde bestilt SAS Go på CPH-EWR, da jeg kom til check-in skranken og forhørte mig om mulighederne for upgrade, fortalte den flinke SAS dame at jeg allerede var blevet opgraderet til SAS Plus... Jeg valgte at smide 25.000 point oveni og fik således en tur i den nye business class
Husker også en kort connection med Lufthansa i MUC for efterhånden en del år siden. 35 min connection med remote parkering på begge fly. Løb som en gal til gaten for at opleve, at bussen med pax lige var kørt. Den søde dame i gaten fik dog arrangeret at jeg kom med en af handlingens biler til ud flyet (som skulle aflevere papirer) og samtidig kvitterede hun med en opgradering til Business - for som hun sagde "You need that after all this stress and running. Enjoy and relax"....
Opgraderet fra WT til WTP i begge retninger på LHR-AUS-LHR i denne omgang (første gang som Silver). I begge tilfælde endte jeg dog med at nedgradere igen da jeg havde familien med...
@jakobv84 Var det en opup eller avios eller hvoran? Hvor fik du at vide du blev opgraderet (check-in/lounge/gate)? Gjorde du noget proaktivt? Er for nyligt blevet BA Silver også, så jeg vil gerne være klar med den rette strategi før den næste tur og du er vist BA eksperten herinde
Gjorde intet proaktivt. På udturen fik jeg nyt boardingpas i hånden ved immigration i LHR og på returen ved gaten så opups pga fyldt fly. Velkommen til som Silver og husk at udnyt vores fine BA forum. @jefi99 er en anden OneWorld nørd her
havde en flyvning fra ist til cph tirsdag den 07-04-15. Havde købt billet via poiont. Fik vide ved check ind at der ikke var plads. Brokkede mig lidt og sagde så vil jeg ha hotel og transport til hotel og mad. Hun ringede lidt rundt og ligepludselig var der plads til mig i 1D. Min anden opgradering til business (1 med sas og 1 Turkish). Håber ikke det bliver den sidste
FRA-BOG 2. juli 2015 med Lufthansa, opgraderet fra Economy til Business. Booket direkte på LH.com. Fik besked ved boarding. Det er første gang jeg er blevet opgraderet og endnu bedre, jeg er kun Frequent Flyer/Silver pt. hos Lufthansa. Skønt at blive opgraderet på en 11-12 timers tur over atlanten