Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
SAS kom i går med deres nye reklamefilm “The Arrivals” som er startskuddet på en ny kampagne
“The Arrivals” er navnet og konceptet bag SAS’s nye kampagne, som starter den 30. oktober 2018 i serien med titlen We Are Travelers.
SAS har fået den anerkendte fotograf Peter Funch og filmskaberen Jeppe Rønde til at tilbringe en uge i Københavns Lufthavn, hvor de både arbejdede med medvirkende og rigtige tilfældige møder i ankomsthalllen, hvor de ventede på de helt rigtige sekunder til at indfange den ganske særlige ankomstfornemmelse.
Didrik Fjeldstad, VP Brand & Marketing i SAS fortæller:
Vi vil vise, hvordan rejser påvirker os og ændrer vores syn på verden positivt. Vi vender hjem med inspiration, forøget forståelse for andre, livsmod, større perspektiv og kærlighed. Rejsen forandrer os, og når den forandrer os, forandrer vi verden. Et af de steder, hvor man netop viser disse følelser mest er i ankomsthallen – et nærmest magisk sted. Med vores nye kampagne med titlen“The Arrivals” vil vi gerne vise, at de rejsende vender berigede tilbage.
I en undersøgelse foretaget af Epinion i oktober 2018 spurgte SAS 3090 personer i Sverige, Danmark og Norge, hvordan det at rejse ændrer os. Undersøgelsens resultater viser bl.a., at 6 ud af 10 (61 %) mener, at rejser giver indblik i nye kulturer og skaber nye idéer på det personlige plan. Resultaterne viser også, at mere end halvdelen af respondenterne (62 %) mener, at rejser giver viden, der tages med hjem, og at 7 ud af 10 (72 %) mener, at rejser øger kendskabet til internationale forhold og relationer.
Reklamefilmen efterlader seeren med et følelsesladet indtryk, som de fleste (især dem der har været flere måneder eller år afsted) kun kan relatere alt for godt til. Filmen skildrer en masse ankomstscenarier, hvor personer vender hjem efter en rejse der har forandret dem. Eksempler er hvor rejsen har forandret deres personlighed, livsmål eller måske endda har gjort en rejsende syg.
Reklamefilmen kan ses herunder:
Hovedbillede og video fra SAS
Hvilket indtryk gjorde videoen på dig?
Nok den kedeligste og mest langtrukket airline reklame der er set i mange år…….