Hilton introducerer nyt mærke: Motto by Hilton

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Hilton introducerer et nyt mærke: Motto by Hilton. Det nye brand skal fokusere på budgetrejsende, og kommer også til at deltage i hotelkædens loyalitetsprogram.

Værelserne på Motto by Hilton hoteller vil være mindre i størrelse, omkring halvt så stort som et værelse i et Hampton hotel. Til gengæld er de effektivt indrettet, så du ikke går på kompromis med de nødvendige fornødenheder.

Motto by Hilton

Værelserne vil være omkring 15 kvadratmeter. På grund af dette lille omfang skal værelserne være indrettet på en smart måde. Fordi det også retter sig mod de rejsende, der normalt sover på et vandrerhjem eller hostel, vil det også være muligt at booke værelser ved siden af hinanden. På den måde kan du få en slags lejlighed.

Det unikke ved Motto by Hilton er, at det er nemt at dele regningen. Det er allerede gjort muligt ved booking. Dette gør det mere attraktivt for større grupper at bestille netop dette mærke, da der ikke er en person, der skal lægge ud for alle i gruppen.

Christopher J. Nasetta, president og CEO for Hilton, siger følgende om Motto:

“With Motto by Hilton, we are bringing to market something the industry has never experienced with its flexible and affordable room product, desirable locations and guest-empowered service”

Det første hotel vil blive åbnet et sted i 2019, selv om det endnu ikke er bestemt i hvilken by dette vil være. I videoen nedenfor kan du virtuelt flyve gennem dette nye hotel koncept:

 

Billeder: ©Hilton

Denne artikel er oprindeligt skrevet af Kilian fra vores søsterside Insideflyer.nl

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *