Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
SAS lancerer kampagnen ‘Future Olympians’ i Danmark, Norge og Sverige, hvor målet er at finde tre skandinaviske ungdomshold.
Holdene får mulighed for at rejse til Japan for at møde lokale sports- og idrætsudøvere inden for basket, atletik og karate forud for OL i Tokyo 2020.
Kampagnen ‘Future Olympians’ blev i går lanceret som et led i SAS’ officielle samarbejde med de tre skandinaviske olympiske komitéer, Danmarks Idrætsforbund (DIF), Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF) og Sveriges olympiska kommitté (SOK).
Når vi mødes, udveksler erfaringer og deler værdier, gør vi verden bedre. Synet på venskab på tværs af grænser som en positiv kraft er noget, som SAS har til fælles med de olympiske værdier. Kampagnen viser tydeligt de værdier, der opstår, når vi mødes i forskellige sammenhænge, ikke mindst når vi dyrker sport sammen. Udvekslingen mellem de skandinaviske og japanske unge symboliserer dette på glimrende vis.
Annelie Nässén, EVP Global Sales & Marketing, SAS.
Ungdomshold kan tilmelde sig på kampagnesiden senest den 1. oktober 2019, og de tre skandinaviske hold, som vil blive udvalgt til at deltage i udvekslingsprogrammet, får besked i løbet af oktober. Valget foretages af en jury.
Kampagnen består af film, som bliver sendt i tv, på sociale medier og findes online. Lanceringen af ’Future Olympians’ er den første af flere planlagte aktiviteter før OL i Tokyo 2020 og vinter-OL i Beijing 2022.
SAS har indgået et unikt partnerskab med de tre skandinaviske olympiske komitéer og er hovedpartner for de skandinaviske olympiske komitéer før og under OL i Tokyo i 2020 og vinter-OL i Beijing i 2022. Med initiativet vil SAS støtte OL-delegationerne i Danmark, Norge og Sverige på deres vej mod de olympiske lege.
Skriv et svar