Singapore Airlines forsøger at lokke kunder i butikken med Sunny Deals

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Flere flyselskaber forsøger at indhente noget af det man har tabt som konsekvens af Coronavirussen (COVID-19). Nu er Singapore Airlines på banen med en kampagne der byder på billetter til en lang række destinationer i blandt andet Sydøstasien og Australien.

Den nye kampagne har attraktive priser på både Economy, Premium Economy og Business Class og gælder for rejse det meste af året – med undtagelse af sommer- og efterårsferien.

Mange datoer og destinationer i spil

Sunny Deals gælder for udrejse i perioden 5. marts – 10. juni, 15. august – 10. oktober samt 18. oktober – 10. december 2020. Du skal være bortrejst i minimum syv dage og kan maksimalt rejse to måneder på disse billetter.

Du kan booke kampagne billetterne på Economy, Premium Economy og Business. Billetterne skal bookes i henholdsvis K/V, R og D-klasse.
De lange stræk til Singapore skal flyves på SQ351/352 (fra København) eller SQ361/362 (fra Stockholm).

Kampagnen gælder blandt andet for rejse til følgende destinationer: Singapore, Bangkok, Phuket, Bali, Cebu, Manila, Hanoi, Saigon, Adelaide, Perth, Brisbane, Sydney, Melbourne og Auckland og en række andre destinationer.

Herunder følger nogle pris eksempler med afrejse fra København, inklusiv skatter:

  • Bali i maj, Business, dkr. ca. 14.500.
  • Ud til Melbourne og retur fra Sydney i september, Business Class, ca. dkr. 18.000.
  • Singapore i september, Premium Economy, ca. dkr. 8.400.
  • Phuket i november, Economy, ca. dkr. 3.700.

Som det antydes i ovenstående prisoversigt kan du frit kombinere de forskellige destinationer inkluderet i kampagnen.

Afrejse fra Aarhus, Aalborg og Billlund er også muligt mod et tillæg.

Intet ændringsgebyr i marts

I forlængelse af Sunny Deal kampagnen har Singapore Airlines meddelt, at man i resten af marts måned har indført gebyrfritagelse for ændringer af billetter købt og udstedt i perioden 5. – 31. marts 2020. Det betyder at hvis udviklingen af COVID-19 gør, at du ikke kan, eller vil, rejse til den destination du har købt billet til, så kan du gratis ændre rejsedatoen eller din destination. En eventuel merpris som følge af en ændring skal betales af den rejsende.

Kilde og fotokredit: Singapore Airlines.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *