Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Mews, den markedsledende cloud-baserede hospitality-tjeneste til hotel- og restaurationsbranchen, har afsluttet en vellykket udrulning af sit Property Management System (PMS) på tværs af hele Strawberrys hotelportefølje. Strawberry har allerede håndteret over 2,5 millioner reservationer gennem Mews, og i dag anvender 9000 hotelmedarbejdere på 230 af gruppens hoteller Mews, hvilket sikrer brugervenlighed og konsistens for alle Strawberrys medarbejdere.
Strawberry, der er en af Nordens største hotelgrupper, har valgt at skifte til Mews’ cloud-løsning på grund af platformens fleksibilitet, skalérbarhed og sikkerhed. Hotelgruppens brands omfatter Comfort Hotel, Quality Hotel, Clarion Hotel og Clarion Collection Hotel samt cirka 50 uafhængige hoteller, som nu alle byder gæsterne velkomne via Mews-platformen.
Denne transformation har været en vigtig del af vores kontinuerlige indsats for at være innovative, og vi er glade for, at hele vores hotelportefølje nu er baseret på Mews. Vores teams har hurtigt tilpasset sig den nye software, hvilket er et bevis på hvor brugervenlig den er, og allerede nu har løsningen stor indflydelse på driften og gæsternes oplevelser.
Eirik Bogsnes, Executive Vice President hos Strawberry.
Siden Strawberry flyttede deres første hotel til Mews, har de allerede håndteret over 2,5 millioner reservationer via deres Property Management System (PMS). En ud af tre hoteller bruger Mews Kiosks som en nem selvbetjeningsløsning til check-in, og gæsterne bruger i gennemsnit to et halvt minut pr. session, hvilket inkluderer køb af opgraderinger i kiosken.
Det har været en større opgave at implementere Mews på over 200 hoteller, da hvert hotel samtidig anvender en række integrationer, som skulle overføres uden problemer. Vi har opdateret vores tekniske økosystem og genopbygget over 20 forskellige systemer i forbindelse med denne omlægning, så vi kan udnytte Mews’ Marketplace fuldt ud. Alle involverede teams har leveret et fremragende stykke arbejde i forbindelse med overgangen og har sikret, at vores høje standard for hoteldrift blev opretholdt.
Kari Anna Fiskvik, Senior Vice President Technology hos Strawberry.
Hvert Strawberry-hotel er i gennemsnit forbundet med 15 aktive integrationer, hvilket understreger hvor vigtigt det er med en nem og pålidelig forbindelse via Mews. Strawberry brugte Mews Open API til at opbygge brugerdefinerede tilslutninger til en række skræddersyede værktøjer ud over at etablere forbindelse til førende softwareløsninger til hotel- og restaurationsbranchen via Mews Marketplace.
I løbet af de sidste to år har vi lært Strawberry-teamet rigtig godt at kende, og deres åbenhed over for nye måder at arbejde på og deres engagement i at levere bemærkelsesværdige oplevelser til gæsterne er en kilde til inspiration. Jeg er glad for, at alle hoteller nu anvender Mews. En spændende fremtid venter forude.
Matt Welle, CEO for Mews.
Om Mews
Mews er den førende platform for en ny epoke inden for hotel- og restaurationsbranchen. Med over 5.000 kunder i mere end 85 lande er Mews Hospitality Cloud designet til at strømline driften for den moderne hoteloperatør, transformere gæsteoplevelsen og skabe mere rentable virksomheder. Blandt kunderne er Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub og Airelles. Mews har fået prisen for bedste PMS (2024) og er opført på listen over de bedste arbejdspladser inden for hotelteknologi (2021, 2022, 2024) af Hotel Tech Report samt som verdens bedste hotel-PMS-udbyder (2023) og verdens bedste uafhængige hotel-PMS-udbyder (2022, 2023) af World Travel Tech Awards. Virksomheden har kontorer i Europa, USA og Australien.
Foto: Henrik Olsen
Kilde: Pressemeddelsen
Skriv et svar