Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Strawberrys to nye restaurantkoncepter lægger vægt på nordiske råvarer og har hentet inspirationen fra gæsternes favoritretter.
Det er tydeligt at der sker meget på mad og drikkeområdet på hotellerne. Vi ser flere hoteller, som får signaturrestauranter og i det hele taget fokuseres der meget mere på denne del end set tidligere.
Nu kommer Strawberry med to nye resaurantkoncepter, som skal bruges på deres hoteller Danmark, Norge og Sverige.
Mad og drikke er ekstremt vigtigt når rejsende vælger hotel. Dertil er det et godt for lokalmiljøet. For at fortsætte med at levere unikke gæste- og madoplevelser lancerer vi to nye og tydelige restaurantkoncepter.
Koncepterne er inspireret af gæsternes ønsker og favoritter, med fokus på igangværende trends, samt brug af lokale og bæredygtige råvarer.
Fredrik Blomberg, SVP Food & Beverage i Strawberry.
De to koncepter hedder The Social bar & bistro og Brasserie NÒR.
The Social bar & bistro
The Social bar & bistro bliver det koncept de fleste hoteller får. The Social er et afslappet miæjø med en crossover menu baseret på favoritter hotelbarer og lounger verden over. Etableringen er startet her i sommeren 2023.
Brasserie NÒR
Brasserie NÒR har været lanceret på Quality Hotel Match i Jönköping, Clarion Hotel Umeå og Quality Hotel Grand Borås. Nu rulles den ud i fuld skala.
De 3 hoteller fortæller at konceptet er blevet godt modtaget af gæster og lokalt.
I løbet af efteråret kommer Brasserie NÒR til tre yderlige destinationer i Sverige.
Brasserie NÒR satser på et udvalg af europæiske vine, speciaelt fra Frankrig, Italien, Tyskland og Spanien. Brasserie NÒR vil også kunne tilbyde nogle af de bedste cocktails i verden.
I de kommende måneder vil Strawberry fortsætte med at præsentere flere nyheder og tiltage inden for omrpdet for mad og drikke. Målet for Strawberry er klart – de vil være en tydelig aktør på restaurantkortet. Spørgsmålet er så om disse koncepter vil virke uden for hotellet og i lokalområdet.
I oversigten herunder ses hvilke hoteller der får de nye koncepter:
The Social bar & bistro:
NORGE:
Arendal (Clarion Hotel Tyholmen)
Bergen (Clarion Hotel Admiral, Clarion Bergen Airport og Quality Hotel Edvard Grieg)
Bodø (Quality Hotel Ramsalt)
Drammen (Quality Hotel River Station)
Fredrikstad (Quality Hotel Fredrikstad)
Harstad (Quality Hotel Harstad)
Kolbotn (Quality Hotel Entry)
Kristiansund (Quality Hotel Grand)
Langesund (Quality Hotel Skjærgården)
Oslo (Quality Hotel Expo, Quality Airport Hotel Gardermoen, Quality Hotel 33, Clarion Hotel & Congress Oslo Airport og Quality Hotel Hasle Linie)
Sandnes (Quality Hotel Residence)
Sarpsborg (Quality Hotel Sarpsborg)
Stavanger (Clarion Hotel Air, Clarion Hotel Energy og Clarion Hotel Stavanger)
Stjørdal (Quality Airport Hotel Værnes)
Tromsø (Clarion Hotel The Edge)
Trondheim (Quality Hotel Panorama)
Ålesund (Quality Hotel Ålesund)
SVERIGE:
Gøteborg (Quality Hotel The Weaver, Quality Hotel Winn og Quality Hotel 11)
Helsingborg (Clarion Grand Hotel)
Kristianstad (Quality Hotel Grand)
Linkøping (Quality Hotel Ekoxen)
Malmø (Quality Hotel View og Quality Hotel The Mill)
Skøvde (Quality Hotel Prisma)
Stockholm (Clarion Hotel Sign, Quality Hotel Arlanda XPO, Clarion Hotel Arlanda Airport Terminal, Quality Hotel Friends og Quality Hotel Globe
Sødertälje (Quality Hotel Park)
Uppsala (Clarion Hotel Gillet)
Visby (Clarion Hotel Wisby)DANMARK:
København (Clarion Hotel Copenhagen Airport)
Brasserie NÒR:
SVERIGE:
Borås (Quality Hotel Grand)
Jønköping (Quality Hotel Match)
Stockholm (Clarion Hotel Stockholm og Clarion Hotel Amaranten)
Sundsvall (Clarion Hotel Sundsvall)
Umeå (Clarion Hotel Umeå)Østersund (Clarion Hotel Grand Östersund)
Foto: Strawberry / PR
Skriv et svar