Travelers Think Big – ny SAS kampagne med Hollywood stjerne – se den først her!

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

I dag, fredag den 14. oktober 2016, starter SAS den nye kampagne “Travelers Think Big”. Kampagnen er en videreudvikling af konceptet “We Are Travelers”. InsideFlyer.dk kan allerede nu præsentere filmene.

“We Are Travelers” var en massiv relancering af flyselskabets kommunikationskoncept fra 2014. SAS havde valgt at de først og fremmest skulle henvende sig til dem, som rejser rigtigt meget. Et andet mål med kampagnen var at forstærke kundens følelse af at tilhører et fællesskab i luften. Næste version hedder så “Travelers Think Big“.

Henter stjerne fra Hollywood

Det er North Alliance og deres svenske bureau Åkestam & Holst, som står bag det nye kreative koncept. Det benytter humor på en måde, som man ikke har været vant til at se i tidligere SAS reklamefilm.

Marianna Orderud, som er markedschef i SAS Norge, udtaler at:

“Travelers Think Big” er en hyldest til vores kunder. Med denne nye kampagne tager vi “We Are Travelers”-konceptet til næste niveau. Dette gøres ved hjælp af emotionelle træk og humor tager os nærmere målgruppen og deres syn på verden. Det er en verden, hvor man lever fuldt ud og hvor flyrejser er mere end blot transport fra A til B.

Det er også første gang at SAS har brugt amerikanske skuespillere i sine reklamefilm. I hovedrollen spiller Thomas Jane. Han har tidligere medvirket i “Boogie Nights”, “The Mist”, “Deep Blue Sea” og ikke mindst HBO-serien “Hung”.

Kilde: Kampanje



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *