Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Kampagnen er 100% digital og vil vare til d. 31. maj på de vigtigste europæiske markeder.
Turespaña finansierer kampagnen med en investering på hele 121.000 euro, og den skydes i gang i samarbejde med Tripadvisor og Expedia. La Palma byråd har udarbejdet det kreative indhold.
Kampagnen henvender sig hovedsagelig til brugerne, som søger information om rejser gennem de to platforme, og som endnu ikke har besluttet rejsemål til foråret og sommeren, og til de turister, der bl.a. interesserer sig for aktiv turisme, naturoplevelser og sportsaktiviteter.
Til formålet er der blevet udarbejdet bannere til Expedia og Tripadvisor, som fører til en landingsside med inspirerende indhold fra La Palma, og på Expedia vil man på landingssiden derudover også have mulighed for at reservere fly og hotel til La Palma fra Tyskland, Frankrig, Belgien og Holland. Det er naturligvist også muligt at besøge La Palma fra Danmark.
Du vil blandt andet møde dette banner:
Skriv et svar