Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Mange flyselskaber har de senere år næsten gjort en dyd ud af, at forringe produktet, især for rejsende på Economy på oversøiske ruter.
Flere selskaber er dog begyndt at justere den strategi og forsøger med forskellige tiltag at gøre rejsen bagerst i flyet mere tålelig. For nogle dage siden bragte vi f.eks. en artikel om Delta som med deres nye Main Cabin Experience, går imod strømmen og vil tilbyde Economy-rejsende en bedre oplevelse ombord, bl.a. i form af velkomstdrinks, varme håndklæder og vælg-selv forret.
Nye amenity kits – også til dig på Economy
Turkish Airlines er det seneste selskab som vil kæle lidt ekstra for Economy-rejsende på Star Alliance-selskabets lang-ruter.
Rejsende på First og Business Class får oftest udleveret lækre amenity kits på oversøiske ruter, så det er ikke overraskende at Turkish Airlines nu lancerer et nyt Business Class kit i samarbejde med Versace.
Til både mænd og kvinder kommer der amenity kits i to forskellige designs. Mandlige rejsende kan vælge mellem farverne navy blå og sort. Kvindelige rejsende kan vælge mellem fire farver: Sort, hvid, orange og rød.
Kvindernes kit indeholder en sovemaske af god kvalitet, sokker, ørepropper, hårelastik, tandbørste-sæt, en Versace Eros pour Femme fugtighedscreme, læbepomade og en fugt-spray. Mændene får det samme indhold, minus hårelastikken.
Det er dog rejsende på de lange ruter på Economy der kan se frem til den største opgradering, idet Turkish Airlines fremover vil tilbyde Economy-rejsende individuelle amenity kits fra Mandarina Duck.
Disse nyskabende amenity kits kommer i fem farver og vil indeholde en sovemaske, sokker, futter, ørepropper, læbepomade, tandbørste og -pasta.
De nye amenity kits fra Turkish Airlines kommer selvsagt ikke til at revolutionere flybranchen, men for mange rejsende er det alligevel de små ekstra ting på rejsen der fuldender oplevelsen.
Kilde og fotokredit: thedesignair.net
Skriv et svar